Aerteknika

Hitachi devine HiKOKI: Un nou brand puternic si cu experienta

Hitachi devine HiKOKI
vizualizari

hitaki

Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambițioase: creșterea veniturilor până la 2,7 miliarde USD până în 2020

Producătorul japonez de scule electrice Hitachi Koki deschide un nou capitol în istoria sa de peste 70 ani. Începând cu octombrie 2018, numele brandului Hitachi va fi înlocuit de HiKOKI (pronuntat: HaiKOKI). Noul nume de marcă subliniază viziunea pentru tehnologie și leadershipul de calitate. Koki este cuvântul japonez pentru mașinile industriale, iar prefixul "Hi" reprezintă viziunea tehnologică și conducerea de calitate a noului brand.

“Investitorul financiar KKR a cumparat toate acțiunile de la compania mamă Hitachi Ltd, în primăvara lui 2017. Aceasta marchează începutul unei noi ere care ne deschide noi oportunități pentru care suntem foarte bine pregătiți’’, spune domnul Yasushi Fukui, Director General la Koki Holdings Europe GmbH. Noua companie și-a stabilit obiective ambițioase: speră să-și mărească veniturile până la 2,7 miliarde USD până în 2020.

Domnul Yasushi Fukui subliniază că firma va continua să folosească deceniile de experiență în dezvoltarea și producerea de scule electrice pentru utilizatorii profesioniști: "HiKOKI susține calitatea, performanța și inovația pe care utilizatorii produselor noastre o asteaptă de la noi. Niciuna dintre acestea nu se va schimba, din contră, se vor dezvolta", a adaugat el.

"HiKOKI va urma pașii Hitachi în Europa și, de asemenea, va răspunde cerințelor și nevoilor diferite ale piețelor de unelte electrice europene. Împreună cu KKR, HiKOKI se concentrează asupra creșterii și dorește să ofere companiei noi oportunități și libertăți pentru a atinge acest obiectiv. "Dealerii noștri europeni și, în special, utilizatorii europeni vor beneficia de această strategie. Pentru a ne dezvolta, trebuie să creăm produse interesante cu valoare certă pentru clienții noștri - și aceasta este exact la ceea ce lucrăm ", explică directorul general.

În Romania, marca Hitachi este prezentă din anul 2007 prin intermediul companiei Hitachi Power Tools Romania SRL. Compania importă aproximativ 85% din gama de produse Hitachi, concentrându-se în principal către sectorul profesional. Aceasta a înregistrat o cifră de afaceri în 2017 de aproximativ 4,5 mil euro, în creștere cu 10% fața de anul precedent.

Hitachi devine HiKOKI

Hitachi Koki Co., Ltd. începe noul capitol din istoria sa. Compania a fost achiziționată de holding-ul American KKR în primăvara anului 2017. În iunie 2018, numele companiei va fi schimbat în Koki Holding Co., Ltd, iar în octombrie 2018, toate echipamentele electrice de la Hitachi Koki vor fi oferite sub numele de marcă HiKOKI.

Hitachi Koki Co. Ltd., cu sediul în Tokyo, Japonia, este un producător de vârf al echipamentelor electrice pentru utilizatorii profesioniști. Compania oferă o gamă largă de echipamente profesionale pentru aproape orice sector industrial, precum și o selecție completă de accesorii. Acestea includ ciocane demolatoare si rotopercutoare, dălți, masini cu acumulator, polizoare unghiulare, mașini de debitat, frezare și unelte specializate pentru prelucrarea lemnului, a betonului și a oțelului. Hitachi Koki a generat venituri anuale de aproximativ 1,8 miliarde USD în ultimul an fiscal, cu aproximativ 6.500 de angajați.

Adauga Comentarii

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

Opinii

„Există viitor pentru motoarele diesel. Vrem să punem punct, odată pentru totdeauna, dezbaterii privind declinul tehnologiei diesel.”

Dr. Volkmar Denner, CEO Bosch

Dr. Jochen Köckler

Tehnologia nu înseamnă a concura cu oamenii; este vorba de a ajuta oamenii. Noi suntem cei care luăm deciziile și stabilim cursul.

Dr. Jochen Köckler, Președintele consiliului de administrație al Deutsche Messe

Îi răsplătim pe cei care aleg să conducă eco și folosesc mașini electrice, punându-le la dispoziție autonomie în deplasare: printr-o infrastructură acoperitoare și prin asigurarea gratuității deplasării, suportând costurile alimentării.

Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România

Ne aşteptăm ca segmentul coboţilor să continue a fi în următorii ani unul dintre principalii vectori de dezvoltare a pieţei de soluţii de automatizare.
Jürgen von Hollen, Preşedinte, Universal Robots

Se estimează că energia solară va oferi cu 40.000 mai multe locuri de muncă în Europa până în 2019 dacă barierele comerciale sunt eliminate.

James Watson, CEO SolarPower Europe

O abordare a Inteligenței Artificiale de succes nu se referă doar la tehnologie, ci mai ales la oameni inteligenți. Organizaţiile ar trebui să aibă ca prioritate atragerea şi cultivarea de talente.
Carmen Adamescu, Partener EY România
Karmenu Vella
După unele estimări, 23.000 de decese au loc anual în România din cauza poluării aerului cu anumite particule. Este important să lucrăm pentru a combate această problemă.
Comisarul european pentru mediu, afaceri maritime şi pescuit, Karmenu Vella

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare