E-mobilitatea si piata europeana a cuprului

148 vizualizari
copper
Distribuie pe

Adoptarea mai largă a vehiculelor electrice și infrastructura lor de tarifare va reprezenta un impuls pentru producătorii europeni de materiale de cupru și pentru producătorii europeni de vehicule.

În prezent, Europa este cel de-al doilea mare producător de baterii pentru vehicule electrice și cea de-a doua cea mai mare piață pentru vehicule electrice plug-in (BEV și PHEV). Au fost vândute aproximativ 200.000 de vehicule electrice și au fost produse mai mult de 80.000 de vehicule în regiune.

Industria europeană a automobilelor este coloana vertebrală a economiei UE, asigurând 12,2 milioane de locuri de muncă, 44,7 miliarde de euro în investiții în cercetare și o cifră de afaceri totală de 900 de miliarde de euro - aproximativ 6,5% din PIB-ul UE.

Asociația Internațională a Cuprului – cea mai înaltă autoritate privind utilizarea finală a cuprului - a lansat recent rezultatele cercetărilor care detaliază rolul din ce în ce mai mare al cuprului în dezvoltarea transportului electrificat și în integrarea stocării energiei. Cercetarea a fost realizată de IDTechEx, examinând relația dintre cupru și elementele esențiale necesare avansării industriei electro-mobilității.

Iată un rezumat al rezultatelor prezentate la Conferința Mondială a Cuprului din Chile, desfășurată anul acesta.

Descoperiri cheie
- Cuprul va avea un impact critic în trei domenii-cheie, pe măsură ce transportul electrificat crește: stocarea energiei, infrastructura de încărcare și producția de vehicule electrice.
- Stocarea energiei este domeniul cel mai important pentru componenta cupru a electro-mobilității.
- Odată cu creșterea numărului de vehicule electrice, va fi necesară o infrastructură de încărcare care utilizează cantități semnificative de materiale din cupru.

Conținutul total de cupru, în funcție de tipul vehiculului electric:
- autobuz complet electric: 224 kg până la 369 kg de cupru pe vehicul.
- autobuz electric tip hibrid: 89 kg cupru pe vehicul.
- vehicul complet electric: 83 kg de cupru pe vehicul.
- vehicul electric hibrid plug-in: 60 kg de cupru pe vehicul.
- vehicul electric hibrid: 39 kg de cupru pe vehicul.
- stații de încărcare: 0,7 kg (3,3 kW) până la 8 kg (200 kW) per încărcător.

Stocarea energiei este componenta cu cel mai mare conținut de cupru:
- autobuzele integral electrice pot conține între 129 kg și 292 kg de cupru în baterie, în funcție de dimensiunea bateriei.
- vehiculele pur electrice (fără motor cu combustie internă) au un acumulator care conține 40 kg de cupru. Această cantitate reprezintă 48% din conținutul total de cupru.

Prezentarea integrală World Copper Conference aici.

Pentru a afla despre rolul vehiculelor electrice în decarbonizarea transporturilor, vizitați DecarbEurope.

By Franco Gonzalez, Senior Technology Analyst, IDTechEx

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.710 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 12.606 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 200 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video