GROHE este printre cele mai inovatoare companii din Germania

138 vizualizari
Grohe Rainshower
Distribuie pe

Milan Design Week a oferit perspective inspirate
Aprilie a reunit inca o data, reprezentanti ai modei si designului industrial de pe plan mondial la Milan Design Week, care a avut loc intre 12 - 17 aprilie 2016. Peste 300.000 de vizitatori din peste 160 de tari au venit sa exploreze cele mai recente tendinte si sa faca schimb de idei si pareri cu persoane din interiorul industriei. Cu ocazia celei de-a 55-a editii a renumitului eveniment, GROHE a oferit arhitectilor, partenerilor de afaceri si reprezentantilor mass-media perspective interesante. Sub motto-ul “A View on Innovation”, producatorul de armaturi sanitare a organizat un eveniment exclusivist pe 14 aprilie 2016, la care Michael Seum, GROHE Vice President Design a prezentat cele mai recente inovatii. Pentru a marca acest eveniment, a fost aleasa si o locatie deosebita, etajul 39 al Palazzo della Regione Lombardia, care ofera o vedere cu adevarat exceptionala asupra metropolei italiene.

"Milan Design Week ofera un mediu de inspiratie pentru a prezenta produsele noastre inovatoare si conceptele partenerilor si factorii de decizie din industriile pe care le deservim", afirma Michael Seum.

Design-ul a fost intotdeauna una dintre valorile de baza ale GROHE. Ca motor al valorii strategice, un design bun creeaza o legatura emotionala puternica cu produsele companiei fiind esential pentru construirea experientei de brand.

Noul GROHE Sensia® Arena nu este o exceptie de la aceasta regula. Vasul de toaleta ridica stacheta la aceasta categorie. Bazandu-se doar pe puterea de apei pentru a duce igiena personala la un nou nivel, GROHE Sensia® Arena ofera numeroase caracteristici inovatoare nu doar pentru a curata pielea usor si bine, dar, de asemenea, sa indeplineasca cele mai inalte standarde in materie de igiena. In acelasi timp, formele sale clare si siluetele romboidale, confera un design atractiv bailor moderne.

Un alt exemplu de combinatie perfecta a esteticii si functionalitatii deosebite este noul GROHE Rainshower® SmartControl. Tehnologia sa inteligenta prin apasarea butonului permite experimentarea dusului in 3 miscari - apasare, rotire, dus. Doar trei butoane sunt necesare pentru a controla si de a salva toate setarile. Butoanele combinate de impingere si rotire regleaza jetul de apa si debitul - prin apasare va porni jetul de apa, in timp ce rotirea le regleaza intensitatea de pulverizare. Combinarea diferitelor moduri de pulverizare sau trecerea la dus manual este, de asemenea, posibila, prin simpla apasare a unui buton. Niciodata pana acum dusurile nu au fost mai intuitive si mai confortabile. Dar aceasta solutie all-in-one nu se datoreaza doar tehnologiei inovatoare. Formele organice ale GROHE Rainshower® SmartControl fac noul sistem de dus un elegant punct de atractie pentru orice baie.

Functionalitatile ambelor produse au fost demonstrate la evenimentul “A View on Innovation” din Milano. Participantii au putut vedea cu aceasta ocazie ultima editie a ghidului GROHE “Water Enjoyment”, editia a sasea, care prezinta proiecte arhitecturale deosebite echipate cu produse GROHE - de la hoteluri si muzee, la cladiri comerciale, educationale si academice, precum si locuinte.

La editia din anul acesta a Milan Design Week, GROHE a demonstrat inca o data ampla sa experienta in design, care a facut compania un partener excelent pentru factorii de decizie din domeniul arhitecturii si designului.

GROHE este printre cele mai inovatoare companii din Germania

Sondaj expert pe scara larga realizat de brand eins Wissen si Statista
Ce face o companie sa fie inovatoare? Si cum recunosti o inovatie? brand eins Wissen, filiala de publicare corporativa a eins Medien AG in Hamburg, si Statista, operatorul statista.com, portalul statisticilor de top, a dorit sa gaseasca raspunsurile la aceste intrebari. Acestia au interogat 2.056 reprezentanti ai companiilor care au castigat premii pentru inovare, precum si 4.326 experti ai Atheneum Partners, o retea globala de transfer de cunostinte si de cercetare, cu privire la cei mai inovatori reprezentanti ai industriei. Acestia au numit 1.800 companii, dintre care s-a intocmit o lista finala de 256 companii. Una dintre acestea este Grohe AG, care face parte, astfel, din cele mai inovatoare companii din Germania, castigand si titlul de "Inovatorul Anului 2016".
Cele 256 de companii din 20 de industrii diferite au fost evaluate in trei domenii de inovare, si anume produse, procese si cultura corporativa. GROHE se incadreaza in categoria de bunuri de consum, care cuprinde, de asemenea, corporatii de renume precum Henkel AG & Co. KGaA, Samsung Electronics GmbH, adidas AG si Miele & Co. KG.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.710 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 12.606 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 200 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video