Aerteknika

Tendinte: In 2018, concentrati-va pe construirea reputatiei dvs. online, recenziilor si conectarii cu clientii mai tineri pe social media

tendinte hvac 2018
vizualizari

6 tendințe în industria HVAC pentru anul 2018

Dacă există o temă comună pe care o căutăm pentru industria HVAC în 2018, este că tehnologia influențează industria și așteptările clienților. Dacă nu ați făcut-o deja, anul 2018 este anul în care puteți analiza modurile prin care tehnologia vă poate ajuta afacerea HVAC prin intermediul marketing-ului, tranzacțiilor și luării deciziilor pe baza datelor înregistrate.

Pe baza aprecierilor din partea proprietarilor de afaceri, experților din industrie și profesioniștilor din domeniul marketingului și finanțelor s-au trasat anume tendințe în industria HVAC în 2018, conform https://academy.getjobber.com. Astfel:

1. Tehnicienii cel mai bine plătiți vor fi cei care vor avea atât abilități de comunicare cât și tehnice

Tehnicienii cel mai bine plătiți vor fi cei cu adevărat profesioniști, care vor avea atât abilități de comunicare cât și tehnice.

Cei care au abilități mai bune de comunicare și abilitate tehnică mai mică vor câștiga bine, dar vor schimba mai mult locurile de muncă, pe măsură ce lipsa lor de abilitate tehnică va fi evidentă. Tehnicienii cu abilități de comunicare mai slabe vor avea un potențial mai scăzut de câștig.

2. Produsele din industrie se concentrează pe utilizarea energiei

Produsele care au fost bine reprezentate în industrie în ultimul timp vor continua să fie puternic reprezentate în 2018. Printre acestea se numără produse cum ar fi cele din domeniul calității aerului interior și a automatizărilor pentru clădiri. În plus, alte două categorii de produse care par să aibă o prezență tot mai mare sunt: ​​aparatele de răcire cu potențial de încălzire globală redus și aplicațiile medicale.

"O temă majoră pentru produsele din industrie ar fi preocuparea pentru folosirea energiei. Aceasta cuprinde echipamentele de mare eficiență, recuperarea energiei (căldurii), utilizarea căldurii pierdute, limitarea pierderilor de căldură, sursele de energie regenerabilă, controale și metode care duc la o funcționare eficientă etc. " - Clay Stevens, AHR Expo Show Manager.

3. Afacerile din domeniul HVAC iau în calcul date și măsurători în timp real pentru a lua decizii de afaceri

Afacerile vor folosi tot mai mult măsurători cuantificabile pentru luarea deciziilor, în locul intuiției. Acest lucru va avea un imens impact asupra plăților pentru tehnicieni și instalatori, precum și asupra distribuirii lor.

Dacă nu folosiți deja contabilitatea in cloud, trebuie să luați în serios această ocazie. Contabilitatea in cloud și transmiterea automată a tranzacțiilor bancare în timp real – bank feeds - le oferă clienților posibilitatea de a vedea rezultate financiare aproape în timp real pentru afacerea lor. Obținerea mai rapidă de informații vă permite să recunoașteți și să răspundeți mai devreme orientărilor.

Indiferent de platforma tehnologică pe care o folosiți pentru a vă derula afacerea, asigurați-vă că este la fel de mobilă și de încredere ca și dvs. Poate uitați o cheie franceză sau vreun gadget când plecați de acasă dimineața și totuși ziua vă merge bine, însă dacă vă uitați telefonul, cu siguranță vă veți întoarce acasa ca să-l recuperați.

4. Clientul de astăzi vă verifică pe dvs. și pe concurenții dvs. online

Așteptările clienților s-au schimbat foarte mult. Clientul care a avut o perioadă de recesiune se bazează mai mult pe tehnologie, va merge online, va obține 2-3 estimări și va citi review-urile celorlalți. În 2018, concentrați-vă pe construirea reputației dvs. online, recenzii online și conectarea cu clienții mai tineri pe social media.

În 2018, profitați de opiniile clienților. Puterea recenziilor excelente pe Google, și like-urile pentru atragerea de noi clienți nu pot fi ignorate. Companiile folosesc e-mailurile de feedback nu numai pentru a se asigura că clienții lor sunt 100% satisfăcuți, dar și pentru a cere și furniza legături directe pentru a lăsa opinii pozitive.

5. Companiile de tehnologie influențează industria și așteptările clienților

Companiile dezvoltatoare de tehnologie care intră în arena serviciilor rezidențiale precum Amazon și Google vor crea un decalaj mai mare între producătorii de articole de calitate inferioară și experții adevărați. Va exista un decalaj mai mare al costurilor între antreprenorii fără licență, cei de nivel mediu și antreprenorii de servicii de mare calitate.

În cele din urmă, economia la scară largă va pune stăpânire pe firmele de home service în următorii ani. Pe măsură ce tot mai multe persoane născute în 2000 achiziționează primele lor case, așteptarea pe care Uber o are față de serviciile la cerere cuprinde toate aspectele vieții de zi cu zi. Serviciul efectuat în ziua următoare este noua normă. Dacă Amazon poate livra un pachet în 24 de ore sau în aceeași zi, de ce firmele de home service nu pot livra în același interval de timp? Aceasta este mentalitatea pe care trebuie să o aibă firmele de home service.

6. Marketingul online ar trebui să fie axat pe utilizatorii de telefonie mobilă

Site-urile afacerilor mici continuă să simplifice și să-și adapteze experiențele la utilizatorii mobili. Google a impulsionat acest proces ani de zile încurajând site-urile să fie mai prietenoase cu o lume care se află tot mai mult în mișcare. Site-urile vor continua să se simplifice, reducând cantitatea de conținut pe paginile inițiale pentru a-și mări viteza și accesibilitatea.

Aproape toți utilizatorii Facebook accesează astăzi Facebook prin dispozitivul mobil (de fapt, peste 90%). Viteza mobilă va deveni mai importantă. Fără site-uri încete și complicate! În 2018, viteza mobilă va deveni și mai importantă. Facebook preferă paginile mobile care se încarcă rapid și unde utilizatorii pot găsi cu ușurință ceea ce caută. Dacă intenționați să ajungeți pe Facebook anul viitor, asigurați-vă că site-ul dvs. funcționează bine pe mobil și se încarcă rapid!

 

În concluzie, nu putem nega faptul că mediul online are o influență covârșitoare în 2018 asupra companiilor, clienților, iar părerile celorlalți, exprimate prin rating-uri, review-uri și like-uri, vor continua să aibă un rol hotărâtor asupra achizițiilor de produse și servicii.

Apropo, website-ul companiei tale este optimizat pentru mobil? Iți promovezi afacerea pe un website care este în pas cu tehnologia mobilă? Dacă dorești să fii în pas cu tendințele 2018 și să te promovezi într-un mediu online de actualitate, iar compania ta activează în domeniul instalațiilor HVAC, poți oricând să apelezi la noi pentru servicii de promovare online! Te așteptăm online!

Opinii

„Există viitor pentru motoarele diesel. Vrem să punem punct, odată pentru totdeauna, dezbaterii privind declinul tehnologiei diesel.”

Dr. Volkmar Denner, CEO Bosch

Dr. Jochen Köckler

Tehnologia nu înseamnă a concura cu oamenii; este vorba de a ajuta oamenii. Noi suntem cei care luăm deciziile și stabilim cursul.

Dr. Jochen Köckler, Președintele consiliului de administrație al Deutsche Messe

Îi răsplătim pe cei care aleg să conducă eco și folosesc mașini electrice, punându-le la dispoziție autonomie în deplasare: printr-o infrastructură acoperitoare și prin asigurarea gratuității deplasării, suportând costurile alimentării.

Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România

Ne aşteptăm ca segmentul coboţilor să continue a fi în următorii ani unul dintre principalii vectori de dezvoltare a pieţei de soluţii de automatizare.

Jürgen von Hollen, Preşedinte, Universal Robots

Se estimează că energia solară va oferi cu 40.000 mai multe locuri de muncă în Europa până în 2019 dacă barierele comerciale sunt eliminate.

James Watson, CEO SolarPower Europe

O abordare a Inteligenței Artificiale de succes nu se referă doar la tehnologie, ci mai ales la oameni inteligenți. Organizaţiile ar trebui să aibă ca prioritate atragerea şi cultivarea de talente.

Carmen Adamescu, Partener EY România

Karmenu Vella

După unele estimări, 23.000 de decese au loc anual în România din cauza poluării aerului cu anumite particule. Este important să lucrăm pentru a combate această problemă.

Comisarul european pentru mediu, afaceri maritime şi pescuit, Karmenu Vella

Zhechko Kyurkchiev, CEO Tesy

De aceea noi la TESY ne bazăm pe oportunitatea de a-i atrage pe oamenii cei mai talentați și dornici să învețe, care au energia să creeze produse impresionante și ambiția de cuceri obiective provocatoare.

Zhechko Kyurkchiev, CEO Tesy

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare