Aerteknika

Unior-Tepid depaseste 10 milioane euro la finele anului si mizeaza pe o crestere controlata in 2018

cifra de afaceri Unior Tepid
vizualizari

Compania Unior Tepid va atinge în acest an 10 milioane euro cifră de afaceri, în creștere cu 15% fata de anul 2016 (8,65 milioane de euro), indicatorul Dun & Bradstreet Rating pe anul 2017 fiind 2A2, unul foarte ridicat pentru firme din România.

Creșterile de cifră de afaceri înregistrate an de an, cu consecința consolidării poziției de lider pe piața de distribuție a sculelor de mână din România, se datorează ofertei complete și echilibrate de produse - peste 30.000 de repere în stoc și alte 300.000 de tipodimensiuni disponibile la comandă – care reunește, în principal, 5 paliere de uneltar: *scule de mână, *scule așchietoare și port-scule, *scule pentru industria lemnului, *scule electrice, pneumatice, hidraulice, electro-hidraulice, *scule si instrumente de măsura și control. Portofoliul cuprinde, alături de grupele principale de produse, subcategorii cum ar fi: scule speciale pentru utilizarea în domenii strict reglementate (scule electroizolante pentru lucrul sub tensiune la 1000V, scule antiexplozie, ș.a.), scule diamantate pentru prelucrarea lemnului, scule destinate unor domenii de nișă (scule pentru construcții, scule pentru electroniști și mecanică fină, scule pentru tâmplărie, scule pentru instalații, scule pentru telefonie si telegrafie, scule pentru industria automotivă si cea aeronautică).

Aceasta cvasitotalitate a uneltarului a condus nu numai la o mai bună acoperire a cerințelor diversificate ale clienților, dar a făcut inevitabilă migrarea unor clienți tradiționali altor branduri. O contribuție majoră pentru câstigarea unor noi si importanți clienți care s-au îndreptat în ultimul timp către Unior Tepid o are calitatea ridicată a produselor comercializate, printre furnizorii companiei numărându-se companii de renume din Europa, care folosesc un advertising moderat ce nu scumpește produsul, creând astfel accesibilitate la cumpărare: Unior, Diager, Tivoly, Heidenpeter,Wilpu, Minotti, Eklind, Pilana, Ozat, Kappa, Kudos, Wellerhouse, Elbe, Onci, EDN. Pentru unele categorii de produse (poansoane, biți, nivele, ș.a.) care se regăsesc în programele generaliste (cum ar fi Unior), există în portofoliul Unior-Tepid programe specializate care oferă exhaustivitate; de precizat faptul că toate aceste programe (în număr de peste 50), sunt reprezentate în România de Unior-Tepid pe bază de exclusivitate.

Piața are mulți dealeri experți în domeniul sculelor industriale, un număr tot mai mare dintre ei fiind atrași de programele comercializate de Unior-Tepid, care le asigură creșterea șanselor de profitabilitate și, mai ales, îmbunătățirea gradului de satisfacție al clientului final.

Creșterea cifrei de afaceri de la 8,65 milioane eur la 10 milioane euro în acest an este și rezultatul serviciilor ireproșabile cu care compania și-a obișnuit partenerii: livrare just in time, door to door, politica de protectie si motivare a dealerilor, existența permanentă a stocurilor, posibilitatea vizualizării în portal de către dealeri a stocurilor în timp real și, nu în ultimul rând, training-urile de înalt nivel realizate în mod regulat de companie cu aceștia.

Pentru anul 2018, compania a evaluat atent mediul economic, în contextul anunțatelor modificări legislative, având de soluționat dilema: restrângerea pe piață sau expansiunea cu mărirea cotei deținute; în final, compania optând pentru cea de a doua alternativă, mai degrabă, o  creștere exprimată cu o singură cifră, în loc de două cifre, ca în ultimii ani.

Opinii

„Există viitor pentru motoarele diesel. Vrem să punem punct, odată pentru totdeauna, dezbaterii privind declinul tehnologiei diesel.”

Dr. Volkmar Denner, CEO Bosch

Dr. Jochen Köckler

Tehnologia nu înseamnă a concura cu oamenii; este vorba de a ajuta oamenii. Noi suntem cei care luăm deciziile și stabilim cursul.

Dr. Jochen Köckler, Președintele consiliului de administrație al Deutsche Messe

O abordare a Inteligenței Artificiale de succes nu se referă doar la tehnologie, ci mai ales la oameni inteligenți. Organizaţiile ar trebui să aibă ca prioritate atragerea şi cultivarea de talente.

Carmen Adamescu, Partener EY România

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare