ARISTON: Introducerea directivelor ErP schimba piata de centrale termice

73 vizualizari
Catalin Draguleanu
Distribuie pe

Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice si boilere, estimeaza ca introducerea directivelor ErP (Energy-related Products Directive) incepand cu toamna acestui an cu privire la eficienta energetica a echi¬pamentelor de incalzire vor schimba definitiv piata locala de centrale termice pe gaz.

“Incepand cu septembrie 2015, directivele ErP* impun ca pe pietele europene si astfel si pe cea locala sa nu mai fie comercializate decat produse ce ating un anumit prag de eficienta energetica. Astfel, odata cu septembrie 2015, centralele in condensare vor fi practic singurele care intrunesc aceste criterii”, a afirmat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.

Potrivit estimarilor sale, piata locala de centrale termice a inceput inca de anii trecuti sa se adapteze noilor trenduri in ceea ce priveste eficienta energetica. Astfel, in 2014 s-a putut observa o crestere substantiala a vanzarilor de modele in condensare, lucru care arata o schimbare treptata a comportamentului de achizitie al romanilor, acestia fiind tot mai mult interesati de produsele cu un grad tehnologic ridicat ce asigura o eficienta sporita si economii la consumul de gaz.

„O crestere a vanzarilor de centrale termice in condensare am putut observa si la nivelul business-ului Ariston Thermo Romania, iar aceasta majorare a fost rezultatul eforturilor noastre de a promova produse superioare din punct de vedere al eficientiei energetice si de a educa posibilii cumparatori de centrale termice. Astfel, dupa ce in 2010 am introdus noi modele de centrale in condensare cu puteri cuprinse intre 24 - 150 kw, capabile sa acopere aplicatii de la apartamente, pana la case si vile, dar si aplicatii comerciale, in 2014 am lansat o serie de programe destinate acestui segment printre care extinderea perioadei de garatie de la 3 la 5 ani, dar si o reducere de pret la inlocuirea centralei vechi cu una in condensare”, a mai spus Catalin Draguleanu.

Acesta a subliniat ca decizia companiei de a promova produsele superioare din punct de vedere al eficientei energetice a venit si in urma studiilor companiei care arata ca 65% dintre romani nu sunt informati cu privire la tehnologia condensarii si la avantajele pe care le aduce aceasta.

Astfel, acestea au o eficienta termica de pana la 109%, fata de aprox. 94% in cazul unei centrale conventionale, si aduc economii de pana la 35% la consumul de gaz si, deci, si la factura. In plus, modelele in condensare sunt mult mai prietenoase cu mediul, avand emisii de noxe si dioxid de carbon mai mici comparativ cu modelele conventionale.

Business in crestere in 2014
In acest moment, vanzarile Ariston Thermo Romania sunt generate, in mare parte, de centrale termice murale, iar restul de boilere electrice, sisteme solare, pompe de caldura si aparate de aer conditionat.
Astfel, raportat la intregul business Ariston Thermo Romania, anul 2014 a adus o crestere a afacerilor comparativ cu anul precedent, inregistrata pe cele mai importante categorii de produse pe care compania le comercializeaza: centrale termice, boilere electrice si sisteme solare.

„Cu toate ca piata de centrale termice si cea de boilere electrice nu au evidentiat modificari notabile in 2014, Ariston Thermo Romania a reusit sa obtina cresteri importante datorate gamei largi de produse, a modelelor inovative nou lansate si a actiunilor de marketing si vanzari realizate”, a mai spus reprezentantul companiei.

*Directivele ErP reprezinta urmarea obiectivelor UE, denumite “obiective 20-20-20”, in ceea ce priveste protectia si respectul fata de mediu si prevad ca pana in 2020 sa se ajunga la o reducere de 20% a emisiilor de gaze cu efect de sera, o crestere cu 20% a utilizarii resurselor regenerabile si o scadere cu 20% a consumului de energie la nivel global, printr-o eficientizare sporita a produselor.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.710 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 12.606 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 200 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video