Aniversare HORNBACH - 10 ani in Romania

132 vizualizari
Hornbach
Distribuie pe

HORNBACH aniverseaza 10 ani in Romania - Investitii de aprox. 145 mil. euro, peste 730 de angajati si planuri pentru proiecte noi
Gradina, DriveIn si Sanitare – cele mai vizate departamente din magazinele Hornbach

Investitii de peste 3 milioane de euro in angajati
Hornbach pregateste lansarea magazinului online

Hornbach Romania, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi gradinarit, aniverseaza 10 ani de la intrarea pe piata din Romania. in aceasta perioada, compania a investit aprox. 145 de milioane de euro si a creat peste 730 de locuri de munca, iar planurile retailerului nu se opresc aici.

„Concernul Hornbach a inaugurat primul magazin pe piata romaneasca in 2007 si, de atunci pana in prezent, investitiile companiei in Romania s-au ridicat la aprox. 145 de milioane de euro. Suma a fost directionata catre achizitia de terenuri, construirea si dotarea celor sase magazine pe care le detinem aici (Berceni – 2007, Militari – 2008, Braşov – 2009, Baloteşti – 2010, Timisoara – 2012, Sibiu - 2015), cat si in construirea sediului central”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

Gradina, DriveIn si Sanitare – cele mai vizitate departamente
in acest moment, magazinele Hornbach se diferentiaza nu doar prin suprafata foarte mare a fiecarei locatii – aproximativ 23.000 de metri patrati fiecare, cu exceptia celei din Sibiu, care are 12.000 de metri patrati – cat si prin sortimentul bogat si printr-un raport corect calitate – pret. Astfel, pe rafturile magazinelor Hornbach pot fi gasite, mereu pe stoc, 60.000 de produse si alte 60.000 de articole sunt disponibile la comanda.

„Hornbach este partenerul ideal pentru proiecte. in felul acesta, oricine isi doreste sa intreprinda un proiect de bricolaj poate gasi orice are nevoie la Hornbach. Daca ne raportam la cele mai cerute produse de catre clientii nostri, departamentele de Gradina, DriveIn si Sanitare sunt pe primele locuri, urmate de cele de Scule si Unelte, Decoratiuni si Vopseluri”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.
Reprezentantul companiei a subliniat, de asemenea, ca, de la deschiderea primului magazin şi pana in acest moment, sortimentul a fost in permanenta adaptat cat mai bine la cerintele clientilor.

Investitii de peste 3 milioane de euro in angajati
in cei 10 ani pe piata locala, Hornbach a creat peste 730 de locuri de munca, atat in magazinele pe care le detine, cat si in sediul central. in plus, investitiile companiei in scolarizarile personalului nou angajat sau ale celui deja existent in companie au depasit 3 milioane de euro.
„Pentru noi este foarte importanta capacitatea personalului de a putea raspunde oricarui client, indiferent de raionul de care se ocupa, şi de a oferi o consiliere pe masura. Astfel, am investit constant in scolarizari standard, cat şi specifice, deoarece ne dorim sa fim permanent in topul preferinţelor clienţilor atunci cand vine vorba de consilierea specializata”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.

Potrivit afirmatiilor sale, Hornbach are angajati loiali, avand o rata de fluctuatie a personalului de sub 4%, mult mai mica faţa de cea intalnita, in medie, in sectorul de retail din Romania. De asemenea, peste 59% dintre angajati se afla in companie de mai mult de 3 ani si jumatate.

Hornbach Romania, un pilon important in dezvoltarea Concernului
„Suntem in prezent foarte multumiti de dezvoltarea regiunii Romania. Cele sase magazine de materiale de constructii si gradinarit din aceasta tara contribuie semnificativ la dezvoltarea concernului nostru, datorita unei cresteri puternice a cifrei de afaceri”, a declarat, la randul sau, Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Management AG.

Infiintata ca o afacere de familie in anul 1877, in sud-vestul Germaniei, compania detine in prezent 156 de magazine de materiale de constructii si gradinarit in noua tari din Europa si a inceput cu succes anul financiar curent, cu o crestere a cifrei de afaceri de 7,1 procente in perioada martie - mai.

„Raspunsul clientilor din Romania a fost unul pozitiv inca de la inceput si ne bucuram foarte mult ca am depasit perioada dificila cauzata de criza financiara si economica din anul 2009. Proiectele de constructii si renovare sunt din nou in prim plan si ne-am propus sa ne dezvoltam in continuare, astfel incat va fi si mai usor clientilor nostri sa realizeze proiectele lor impreuna cu Hornbach”, a mai adaugat Albrecht Hornbach.

Cum a evoluat piata de bricolaj in ultimii 10 ani
De la intrarea pe piata locala, in urma cu 10 ani, si pana in prezent, Hornbach a contribuit constant la evolutia segmentului DIY in Romania.

„In 2007, piata de bricolaj era foarte restransa din punct de vedere al sortimentului oferit si al numarului de magazine la care clientii aveau acces. intre timp am asistat la o diversificare nu numai a locatiilor, ci si a sortimentului pus la dispozitie”, a subliniat Mugurel-Horia Rusu.

De asemenea, potrivit afirmatiilor sale, in aceasta perioada clientii si-au schimbat perceptia cu privire la achizitia din magazinele de bricolaj si au inteles ca cele mai importante aspecte de luat in calcul sunt calitatea produselor si raportul corect pret-calitate.

Planuri de viitor – Hornbach pregateste magazinul online in Romania
In ceea ce priveste planurile de viitor ale Hornbach pe piata din Romania, compania vizeaza lansarea, in prima jumatate a anului 2018, a magazinului online.
„Deja am infiintat in cadrul companiei un departament dedicat acestui proiect, fiind considerat extrem de important pentru dezvoltarea companiei in linie cu cerintele clientilor, care isi doresc sa aiba acces la produsele noastre direct de acasa, din fata calculatorului”, a subliniat Directorul General.

Obiectivul Hornbach, prin lansarea magazinului online, este sa puna la dispozitia clientilor toate informatiile despre produse si proiecte, astfel incat acestia sa se poata documenta si face cumparaturi direct de acasa, comod si rapid. De asemenea, Hornbach isi doreste ca, prin magazinul online, sa acopere zone geografice in care compania nu este prezenta prin magazine fizice.

„Platforma magazinului online din Romania este aceeasi ca si cea din Germania si va cuprinde o serie de functii interesante pentru clienti. De altfel, ne dorim ca prin acest proiect sa ajungem la cat mai multe persoane si sa avem cat mai multi clienti multumiti”, a incheiat Mugurel-Horia Rusu.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.500 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.664 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 163.028 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video