Brico Depot inaugureaza primele doua „depozite” in Romania

80 vizualizari
Brico Depot
Distribuie pe

Brico Dépôt deschide primele sale „depozite” din Romania, in zonele cu trafic ridicat Pantelimon si Orhideea, din Bucuresti

Un concept de business inedit
Incepand din iunie 2013, odata cu preluarea de catre grupul Kingfisher, Bricostore Romania a intrat intr-un proces de transformare in Brico Dépôt. Astazi, 13 martie, s-a incheiat etapa intai a acestui demers, odata cu inaugurarea primelor doua „depozite”.
„Nu este vorba despre inca un magazin pe piata romaneasca de DIY, ci de lansarea in Romania a unui concept nou si diferit”, declara Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Dépôt Romania.

O oferta care contine esentialul
Avand 12.000 de produse care raspund tuturor nevoilor pentru constructia si imbunatatirea locuintei, gamele Brico Dépôt nu contin produse inutile – contrar gandirii „tot timpul mai mult”.
„Pentru a dezvolta o gama esentiala si pentru a pastra produsele care corespund cel mai bine nevoilor clientilor, am valorificat istoria Bricostore”, a adaugat Patrick Papot.
S-a desfasurat o munca sustinuta pentru selectarea articolelor esentiale, la nivelul de calitate asteptat, fara a exclude marcile nationale prezente anterior in Bricostore.

Patrick Papot are o experienta de peste 26 de ani in industria de retail, perioada in care a ocupat diferite pozitii in cadrul grupului Kingfisher. In 1987, Patrick s-a alaturat echipei Castorama din Franta, unde a trecut de la a fi responsabil regional de vanzari la director de magazin. Opt ani mai tarziu, a plecat in Brazilia pentru a coordona deschiderea primului magazin Castorama in Sao Paolo, unde a preluat apoi planurile de dezvoltare si operatiunile companiei pe plan local.
In 2001, s-a intors in Franta pentru a se alatura echipei Brico Dépôt, ca director de magazin. In 2009, Patrick a fost numit Manager Regional al companiei pentru zona de nord-est a Frantei.
Incepand din iunie 2013, Patrick este responsabil de operatiunile din Romania ale Brico Dépôt, dupa achizitionarea magazinelor Bricostore de catre Kingfisher.
Patrick Papot a urmat studii in domeniul economiei si a contabilitatii.

In Romania s-a mutat recent si este pasionat sa descopere tara alaturi de familia sa.

Volum si autoservire
In ceea ce priveste profesionistii si persoanele fizice, Brico Dépôt propune o oferta in „cantitati industriale”, disponibila imediat pentru autoservire. Volumele mari permit oferirea unor preturi mici.
La Brico Dépôt, clientii gasesc produsele de care au nevoie, indiferent de cantitatea dorita, pentru a putea sa se intoarca rapid la proiectul lor.

Preturi mereu mici
Conceptul de business al Brico Dépôt este intrinsec legat de pret: toata organizarea companiei este conceputa pentru a putea oferi zilnic preturi scazute. Cat despre cheltuieli inutile si servicii ineficiente sau oferte neserioase, ele se reflecta mereu, in final, in costuri extra pentru client.

Oferta comerciala animata prin actiuni "Arivaj"
Avand mereu preturi mici, Brico Dépôt nu realizeaza promotii, care pot crea confuzie in randul clientilor si dificultati in compararea ofertelor de pe piata. In plus, pentru dinamizarea ofertei comerciale, Brico Dépôt aduce in mod regulat produse "Arivaj".
Ce este un "Arivaj"? Un produs in cantitate limitata, care nu se gaseste in gama permanenta, vandut la un pret mai scazut decat cel de pe piata.

Puncte de vanzare tip”depozite”
Depozitul este organizat in trei zone: materiale de constructie si renovari, amenajari interioare si unelte necesare pentru realizarea lucrarilor. Unicitatea formulei Brico Dépôt este data si prin depozite organizate coerent in raport cu asteptarile clientilor, pentru a eficientiza procesul de cumparare. Deschizandu-si usile in fiecare zi de la ora 07:00, Brico Dépôt isi propune sa devina punctul de referinta pentru mesteri si profesionisti, permitandu-le sa inceapa lucrarile devreme fara a pierde timpul.

„Prin depozitele noastre, prin Arivaj, prin preturile mici, prin oferta in cantitati mari disponibile imediat, prin oferta simpla, redusa la esential, speram sa reunim toate ingredientele pentru a atrage cumparatorii romani”, concluzioneaza Patrick Papot, director general delegat al Brico Dépôt.


Despre Brico Dépôt
Infiintat in 1993 in Reims (Franta), Brico Dépôt propune persoanelor fizice si profesionistilor o oferta centrata pe constructia, renovarea si amenajarea locuintelor.
O gama completa de produse de calitate care se adreseaza nevoilor esentiale, stocuri disponibile in cantitati industriale, depozite practice si functionale, oferta comerciala dinamizata de „Arivaj”, precum si preturi mereu mici, acestea sunt caracteristicile conceptului de business al Brico Dépôt. Astazi, Brico Dépôt este prezent in Franta si Spania cu peste 147 de depozite, si in Romania cu 15 puncte de vanzare.
● Pentru mai multe informatii despre Brico Depot Romania: http://www.brico-depot.ro

Kingfisher plc
Brico Dépôt este unul dintre brandurile grupului Kingfisher plc, cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuintelor si al treilea la nivel mondial. Kingfisher numara astazi peste 1.080 de magazine in 9 tari din Europa si in China, inregistrand vanzari de aproximativ 11 mld. Lire sterline. Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix. Kingfisher mai detine 50% din actiunile retelei Koçtas, alaturi de grupul turc Koç, cat si 21% din Hornbach, liderul german in distribuirea de articole de bricolaj.
Pretutindeni, cei 80.000 de colaboratori Kingfisher impartasesc aceeasi viziune, si anume „better homes, better lives”, luandu-si angajamentul de a contribui la imbunatatirea conditiilor de trai ale oamenilor.
● Pentru mai multe informatii: http://www.kingfisher.com

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 5.512.008 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 3.750 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 6.980.429 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 3.020 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video