China va inaugura cel mai mare pod maritim, care va conține suficient otel pentru a construi 60 Turnuri Eiffel

299 vizualizari
podul Hong Kong-Zhuhai-Macau
Distribuie pe

China este în centrul unor mega-proiectele care vor transforma orașele sale. În următorii 10 ani, China va încuraja 250 milioane oameni (de 29 ori populația New York-ului) să se mute în megaorașele sale aflate în dezvoltare. Pentru a face față unei asemenea migrații, China a investit zeci de miliarde de dolari în proiecte de infrastructură gigantice.

În această lună, China va inaugura cel mai ambițios megaproiect, un pod care leagă Hong Kong, Macao și orașul sudic Zhuhai de pe continent. Întinzându-se pe o distanță de 34 mile (aprox. 55 km), este cel mai lung pod maritim din lume, conform AFP.

Numit podul Hong Kong-Zhuhai-Macau, proiectul este de așteptat să reducă timpul de călătorie la jumătate. Navetiștii vor putea călători din estuarul râului Pearl de la Macao la Hong Kong în aproximativ o oră.

Iată harta rutei:

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

Podul dispune de șase benzi și patru tuneluri, dintre care unul este sub apă.

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

China a construit de asemenea patru insule artificiale pentru a susține structura.

Numit și "minune inginerească", podul a fost construit din 420.000 de tone de oțel - suficient pentru a construi 60 de turnuri Eiffel.

Unele secțiuni au înclinații ușoare.

Se așteaptă ca aproximativ 40.000 de vehicule să utilizeze podul zilnic, inclusiv autobuzele de transfer care rulează la intervale de 10 minute.

Pietonii nu vor putea să treacă podul, nici bicicliștii; este doar pentru mașini.

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

Oficialii spun că podul va fi pus în funcțiune timp de 120 de ani.

Prețul este neclar; rapoartele locale relevă un cost de aprox. 15 miliarde de dolari.

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

Proiectul s-a confruntat cu controverse din cauza prețului ridicat, a întârzierilor în construcție, a corupției și a preocupărilor legate de siguranța lucrătorilor. Doi muncitori au murit, iar alți 19 au fost acuzați de falsificarea rapoartelor de testare a betonului.

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

Construcția a durat 7 ani. Imaginea din 2012 de mai jos arată insulele artificiale China construite pentru podul din apropierea insulei Lantau, în Hong Kong.

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

China deține deja (cel de-al doilea) cel mai lung pod maritim, care se întinde pe 26.3 mile (aprox. 43 km). Finalizat în 2011, structura de 1,5 miliarde de dolari face legătura între orașul estic de coastă Qingdao și suburbia din Huangdao.

bridge

Noul pod este unul dintre cele două mari proiecte de transport care se vor deschide în regiune în acest an. Până în 2019, sistemul feroviar de mare viteză din China urmează să crească cu 2,180 mile.

podul Hong Kong-Zhuhai-Macau

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.500 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.664 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 163.028 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video