Tendintele anului 2014 pe piata de tamplarie PVC

79 vizualizari
Sisteme hexacamerale VEKA
Distribuie pe

Evolutia pietei nationale de tamplarie termoizolanta indica o crestere a interesului clientilor fata de solutiile performante, care raspund celor mai exigente criterii de eficienta termica. Majorari semnificative ale ponderii vanzarilor, de aproape 100%, au inregistrat sistemele hexacamerale VEKA (cu 6 camere in cercevea), tendinta ce demonstreaza orientarea tot mai accentuata a pietei spre produsele de calitate in detrimentul unui pret de achizitie scazut.

„Mediatizarea problemelor aparute in urma reabilitarilor termice nedocumentate i-a determinat pe consumatorii finali sa fie mult mai atenti si sa se informeze inainte de a lua decizia de achizitie. Dublarea ponderii vanzarilor pentru sistemele hexacamerale VEKA nu poate decat sa ne bucure, pentru ca asta inseamna ca oamenii sunt mult mai atenti la factorul eficienta termica”, declara Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.

Calitate si eficienta energetica
Dublarea vanzarilor pentru solutiile din gama superioara de izolare termica a fost sustinuta, in mod considerabil, de sistemul SOFTLINE 82. Certificat pentru a fi folosit si in constructiile pasive, SOFTLINE 82 indeplineste standardele de eficienta energetica europene, valabile si in Romania, si este compatibil atat cu renovarile, cat si cu trendurile actuale de design arhitectural.

Fiind vorba despre o solutie actuala, adaptabila atat proiectelor noi, cat si reciclarilor eficiente, aceasta a cunoscut un trend crescator accelerat, devenind „vedeta” in ascensiune, atat in Romania, cat si pe celelalte piete europene. Beneficiind de calitatea clasei A si de recunoasterea internationala a brand-ului VEKA, producatorii parteneri au patruns pe majoritatea pietelor europene importante. Astfel, volumul exporturilor de tamplarie termoizolanta inregistrat de partenerii VEKA din Romania se afla in continua crestere, cu posibilitati majore de dezvoltare pe parcursul acestui an.

Tendinte cromatice
Odata cu anul 2012, piata de tamplarie termoizolanta incepe sa depaseasca granitele cromatice ale profilelelor albe, paletarul de culori fiind tot mai accesat de catre consumatori. Folieri precum imitatiile de nuc si stejar, precum si nuantele de gri, devin tot mai mult solicitate in cadrul proiectelor arhitecturale, profilele colorate depasind in 2013 ponderea vanzarilor celor albe cu peste 5%. Acest trend ascendent continua si in prezent.

Pe piata locala, clientii devin tot mai exigenti atunci cand vine vorba de alegerea tamplariei termoizolante. Pentru a raspunde noilor cerinte ale pietei, VEKA Romania a completat gama solutiilor tehnice furnizate cu o paleta de culori RAL si imitatii de esente lemnoase sau cu aspect metalic, termorefractar. Numai in luna iulie a anului trecut au fost adaugate 13 nuante noi, astfel numarul acestora depasind 50 de variante de folieri.

„Studiile interne ne-au indicat in ultima perioada o tendinta a consumatorului roman de a fi tot mai atent la aspectul estetic al tamplariei. Aceasta trebuie sa se imbine intr-un mod armonios atat cu design-ul interior al locuintei, cat si cu stilul arhitectural. VEKA isi indeplineste misiunea asumata in calitate de lider mondial in vanzari si timp de livrare a profilelor infoliate, de a imbunatati in mod constant solutiile pe care le ofera clientilor sai. Astfel, paletarul variat de culori VEKA ofera posiblitatea de a asorta tamplaria la culoarea tencuielii de la exterior sau la cea a mobilierului din interior, iar solutiile noastre se remarca prin durabilitatea clasei A”, a declarat Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.

In plus, gamele principale de profile comercializate de VEKA in Romania permit placarea exterioara din aluminiu. Din punct de vedere cromatic, aceste placari pot fi vopsite electrostatic, in orice culoare RAL si, implicit, posibilitatea de asortare a tamplariei VEKA la orice ansamblu arhitectural.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 420 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 25.410.511 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.240 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video