republic

 

Electrica Furnizare a lansat aplicatia pentru dispozitive mobile MyElectrica

aplicatia pentru dispozitive mobile MyElectrica
vizualizari

Electrica Furnizare SA, cel mai mare furnizor de energie electrica din Romania, a lansat in luna mai a.c. o noua aplicatie pentru dispozitive mobile, realizand astfel un nou pas catre conversia activitatilor specifice in mediul digital, parte integranta a strategiei de eficientizare si modernizare a relatiei cu clientii.

MyElectrica reprezinta un nou instrument de comunicare dedicat clientilor Electrica Furnizare, disponibil in limba romana, pe smartphone si tableta, pentru utilizatorii dispozitivelor iOS si Android, putand fi descarcata din magazinele de aplicatii AppStore si Google Play sau prin accesarea linkului http://www.electricafurnizare.ro/myelectrica/

Pe langa mobilitate maxima, MyElectrica faciliteaza clientilor, prin intermediul unei interfete prietenoase, accesul la date si functii din contul personal: transmitere index prin autocitire, vizualizare istoric facturi si plati, status facturi, plata online facturi, vizualizare grafic de consum, localizare pe harta a punctelor de relatii cu clientii, contactare furnizor prin transmiterea unui mesaj direct din aplicatie. 

Prin intermediul aplicatiei si portalului MyElectrica, Electrica Furnizare SA vizeaza atragerea unui numar cat mai mare de clienti in mediul digital dar si cresterea vitezei de reactie fata de solicitarile si nevoile de informare ale acestora. 

MyElectrica este parte a unui program complex de digitalizare prin care se doreste realizarea unei platforme unitare, integrate de comunicare cu clientii. Pe langa aceasta, programul de digitalizare 2017 include si reproiectarea Oficiului Virtual, astfel incat sa corespunda noii identitati vizuale, precum si implementarea unor servicii web bazate pe standarde deschise, care sa faciliteze schimbul informatiilor cu alte sistemele automate, in timp real. 

Oriunde te-ai afla, MyElectrica!
http://www.electricafurnizare.ro/ 
 

Adauga Comentarii

Adauga Comentarii

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
Permalink

Nume
Marius Aciu

Buna ziua! As vrea sa-mi fac cont pe My Electrica dar nu pot deoarece este deja descis un cont pe acest cid de utilizator de catre un fost chirias. Puteti anula acel cont pt a putea sa-mi deschid eu unul? Multumesc...

Permalink

Nume
Ioan Porumb

Bună ziua. De o perioada încoace nu ma pot loga la contul de my electrica. Îmi apare următorul mesaj: profil inactiv sau nesincronizat. Va rog sa verificați și sa ma ajutați.

Permalink

Nume
Gergely Matilda

Buna ziua, mi-am create in cont, dar nu am primit nici un email, iar cand am incercat sa accesez contul imi apare mesajul :cont inactiv sau nesincronizat. Va rog sa-mi spuneti ce pot face in continuare
Multumesc!

Permalink

Nume
Felicia Sorescu

Am cont pe myelectrica pt domiciliu si doresc pt alta locatie sa pot face plata on line si sa primesc factura electronic. Folosesc aceeasi adresa de e_mail si nu mi a permis aplicatia. Cum sa procedez?
Multumesc

Permalink

Nume
Nicolau dan-cristian

Nu ma pot loga la cont.Mi se afișează mereu mesajul "cont inactiv sau nesincronizat".

Permalink

Nume
Teo

Aplicatia my electrica este un calvar.Numi recunoaște numele de utilizator si parola cu toate că sunt cele reale si corect introduse.In atentia celor de LA ELECTRICA TRANSILVANIA NORD-sa faca prin profesionalism si competenta IT ca aplicatia sa functioneze bine,altfel degeaba i-ai tot fac reclama dacă funcționează în mod eronat.Va rog respectuos să aduceți această nefunctionalitate la normal.

Permalink

Nume
Cochisa Viorel

Bună ziua. De o perioada încoace nu ma pot loga la contul de my electrica. Îmi apare următorul mesaj: profil inactiv sau nesincronizat. Va rog sa verificați și sa ma ajutați. Mail sizmovio@gmail.com

Permalink

Nume
Popescu Elena

Am 2 locatii cu acelasi cod de client,aplicatia de creare cont imi da mesaj cand creez contu la adoua locatie ca contul de client l am folosit la prima locatie.Deci nu pot crea 2 conturi pentru 2 locatii cu acelasi cod de client nu ?

Permalink

Nume
Mihai Ionela

Am șters contul din my electrica și acum nu pot face altul sau sa întru în contul vechi scrie profil inactiv sau nesincronizat... Ce pot face?

Permalink

Nume
Stolz Miriam

Buna ziua, mi-am create in cont, dar nu am primit nici un email, iar cand am incercat sa accesez contul imi apare mesajul :cont inactiv sau nesincronizat. Va rog sa-mi spuneti ce pot face in continuare
Multumesc!

Permalink

Nume
Moraru Veronica

Bună ziua, nu ma pot loga la contul meu de my electrica îmi apare mesajul PROFIL INACTIV SAU NESINCRONIZAT! ce pot face în cazul acesta? Mulțumesc

Permalink

Nume
Corina

Buna ziua,
Nu pot sa ma loghez la contul meu ...imi tot apare ca adresa de mail nu este corecta,dar aceasta este corecta!
Ma puteti ajuta?

Permalink

Nume
Ghib

Buna, cand o sa aveti sistemul de API in functiune ?
Adica: "servicii web bazate pe standarde deschise, care sa faciliteze schimbul informatiilor cu alte sistemele automate, in timp real. " acest serviciu.
Cand o sa fie in functiune si daca deja ii, unde il gasesc ?
Multumesc.

Permalink

Nume
Aureliana Dupir

De ce nu ma pot loga la contul My electrica ?
Cu toate ca mail-ul și parola sunt corecte ,îmi tot apare "cont inactiv sau nesincronizat" Răspundeți întrebărilor ce se întâmplă cu această aplicație???????

Permalink

Nume
Carmen

Bună ziua! Nu reusesc sa ma loghez pe contul myelectrica, imi zice cont inactiv sau nesincronizat. Ma poate ajuta cineva sz remediez problema? Mulțumesc.

Permalink

Nume
Cotea Elena si sotul Cotea Ioan

Am instalat aplicatia Myeldctrica pe tel.si in luna noembrie nu se mai deschide aplicatia. Acolo vedeam toate datele : facturi,index si altele.In aceasta luna indexul l-am trimis prin tel.trecut pe factura.Factura este trecuta pe tel.sotului si o descarc lunar pe leptop si o trec la imprimanta.

Permalink

Nume
Stroescu Gheorghe

Cand intru in transmite index autocitit,îmi zice ca nu sunt în perioada de transmitere index; când am întrat în cont la date cont ma atenționează că nu pot transmite indexul din cauza metodei de facturare! Va rog ,ce să fac?

Opinii

Karoly Nagy, Director General Promelek XXI

Oțelul, cupru, masele plastice au înregistrat, numai în prima parte a anului 2022, creșteri consecutive de preț, în total de peste 12%.

Karoly Nagy, Director General Promelek XXI

Gabriel Tache

Stocarea energiei și sursele regenerabile la fața locului sunt instrumente cheie ce se pot alege pentru a combate prețurile mai mari la energie pe termen scurt.

Gabriel Tache, General Manager Eaton Electric România

Daniel Barciuc, CEO al Siemens România

Trăim într-o lume în care interacțiunea oamenilor cu tehnologia este din ce în ce mai strânsă. Rolul nostru, ca furnizor de soluții, este de a facilita această interacțiune.

Daniel Barciuc, CEO al Siemens România

Knud Erik Andersen, Chief Executive Officer European Energy

Intrăm acum într-o eră în care electricitatea verde este cheia pentru deblocarea provocărilor legate de emisiile de CO2 din transportul greu, industria chimică și sectoarele de încălzire.

Knud Erik Andersen, Chief Executive Officer European Energy

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare