Grupul german Lapp pe piata locala

109 vizualizari
Grupul german Lapp pe piata locala
Distribuie pe


In al doilea an de la intrarea sa in Romania,
Grupul german Lapp isi propune cresterea cifrei de afaceri cu 20% pe piata locala

Lapp Group, unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de cabluri, conductori, accesorii pentru cabluri si sisteme, vizeaza in 2014 cresterea cifrei de afaceri cu 20% pe piata din Romania, respectiv de la 27,5 milioane RON in 2013 la 33 milioane RON in anul curent. 
Lapp Group are sediul central in Stuttgart, Germania, si, de la infiintarea sa in 1959 de catre Oskar si Ursula Ida Lapp, a ramas o afacere de familie; compania a devenit unul dintre producatorii lideri pe piata mondiala si unul dintre cei mai inovativi furnizori de solutii de minimizare a costurilor de productie si exploatare. In prezent Lapp Group are aproximativ 3.200 de angajati in intreaga lume, detinand 18 fabrici, peste 40 de firme proprii de vanzari si avand in plus peste 100 de parteneri externi pentru distributie. 
Numarul companiilor internationale ale grupului este in crestere, Lapp fiind in prezent activ pe principalele piete din Europa, Asia si America.

Lapp Group a intrat in Romania in mod oficial in anul 2012, prin preluarea firmei Coelco Trade, care realiza importul si comercializarea unor produse din portofoliul companiei germane. In Romania, Lapp Group desfasoara in prezent activitati de vanzare si distributie a produselor sale, precum si de consultanta de profil. "Lapp Group distribuie in Romania toate produsele din portofoliul sau; piata locala creste in importanta pentru grupul german, iar una dintre dovezile in acest sens este editarea si lansarea, in premiera in acest an, a catalogului in limba romana, care cuprinde toate cele peste 40.000 de produse comercializate de Lapp Group in intreaga lume, cca 10% dintre acestea fiind repere noi si inovatoare", a aratat Dan Ionas, director de vanzari Lapp Group Romania.
Intre cele mai vandute produse pe piata din Romania se afla gama ÖLFLEX® (cabluri flexibile, de forta si comanda) si UNITRONIC® (cablu de semnal si de date). "Marca ÖLFLEX® exista inca din anii `50, cand Oskar Lapp a inventat primul cablu de control codat color, flexibil, produs industrial, caruia i-a dat aceasta denumire, creand apoi din acesta un brand de cabluri (o noutate in industrie), intrucat intelesese ca astfel produsele sale se pot diferentia clar de competitie. Lapp se mentine si in prezent o companie inovatoare, iar marcile sale sunt unele dintre cele mai cunoscute in domeniul tehnologiei prin cablu, castigandu-si reputatia unor branduri premium", a precizat Dan Ionas.

In anul fiscal 2012/2013 (incheiat la 1 octombrie 2013), Lapp Group a avut o cifra de afaceri globala de cca 830 milioane euro. Europa reprezinta cea mai importanta piata pentru grupul german, businessul de pe "batranul continent" avand o pondere de cca 70% in cifra de afaceri Lapp Group, urmata de Asia (unde se inregistreaza 20% din cifra de afaceri a grupului) si America (10%); dintre cele trei piete, cea asiatica a avut cel mai mare procent de crestere in anul fiscal precedent.
Lapp Group a inceput anul curent cu facilitati de productie in crestere, in special in tarile BRIC (Brazilia, Rusia, India si China), dar nu numai. Astfel, in Brazilia, grupul german inaugureaza in aceasta primavara prima sa fabrica din tara, fapt ce ii va permite sa acopere piata Sud-Americana cu produse specifice acesteia si, in plus, va putea evita dezavantajele taxelor vamale si ale fluctuatiilor cursului de schimb valutar. In China, fabrica Lapp Group din Shanghai a fost deja data in folosinta, portofoliul de produse fiind adaptat pietei locale. 
La capitolul "investitii", Lapp Group "a bifat" recent si extinderea fabricii sale din Republica Coreea (Coreea de Sud).
Grupul si-a continuat dezvoltarea si pe piata de origine, construind in Germania cel mai modern centru din lume pentru logistica si service in industria de cabluri, cu o investitie totala de 50 milioane Euro, inceputa in 2011 si finalizata anul trecut.

"Succesul clientilor este si al nostru – acest lucru dorim sa il exprimam inclusiv prin noul nostru slogan: „Sa conectam lumea cu incredere”. In acest sens, calitatea germana a produselor reprezinta un atuu puternic pe piata din Romania; pentru piata locala vizam cresterea vanzarilor nu doar in 2014, ci si pe termen mediu. Ne asteptam la cresteri ale cererii de produse in special in industria prelucratoare, ca urmare a proiectelor de dezvoltare si a investitiilor anuntate pentru anul in curs", a aratat Dan Ionas.


Despre Lapp Group
Cu sediul central in Stuttgart, Germania, Lapp Group este unul dintre cei mai mari furnizori de solutii integrate si marci pe segmentul cablurilor si al tehnologiilor pentru conexiuni.
Portofoliul standard al Grupului include produse de marca ce acopera aproape toate industriile posibile, incluzand cabluri de conectare, de control, pentru servomotoare, termorezistente, cabluri flexibile pentru utilizare cu roboti, precum si cabluri LAN/BUS.
Lapp Group a ramas o afacere de familie de la infiintarea sa in 1959. In anul fiscal 2012/2013, Grupul a generat o cifra de afaceri consolidata de 830 milioane euro.
Lapp are in prezent 3.200 de angajati in intreaga lume, detinand 18 facilitati de productie si peste 40 de companii de vanzari; in plus, Grupul colaboreaza cu aproximativ 100 de reprezentanti externi.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 5.512.008 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 3.750 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 6.980.429 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 3.020 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video