novapex

 

Samsung Electronics, desemnat Creative Marketer of the Year 2016 la Cannes LIONS

Samsung Electronics, Co., Ltd.
vizualizari

Samsung Electronics, Co., Ltd. a obtinut titlul „Creative Marketer of the Year” 2016 din partea Cannes LIONS International Festival of Creativity, cel mai mare festival care aduna laolalta specialisti in comunicare din intreaga lume. Premiul este oferit companiilor care au avut campanii creative, cu reusite exceptionale si cu impact major in marketing.

„Daca ne uitam la premiile obtinute de Samsung la Cannes Lions, chiar si doar la cele de anul trecut, observam o diversitate a categoriilor la care compania a castigat, iar asta datorita dedicatiei si pasiunii pentru creativitate. Samsung exceleaza in multe domenii, de la comunicarea in domeniul sanatatii pana la crearea de continut de brand, fapt dovedit si de castigarea unui premium Titanium Lion,” a declarat Terry Savage, Presedinte al Lions Festival.

Samsung si-a rafinat abordarea de marketing, adoptand o strategie mai apropiata de consumator, care pune accent pe felul in care produsele si tehnologiile pot aduce schimbari in vietile utilizatorilor. Printre campaniile Samsung din 2015 se numara „Look at me”, dedicata copiilor ce sufera de autism, „Safety Truck”, pentru siguranta drumurilor, „Every Day is Day One”, pentru atleti si „Center Stage”, pentru o noua experienta a consumatorilor in magazine. Pentru a castiga aceste premii, Samsung a colaborat cu agentii de creatie recunoscute la nivel international precum CheilWorldwide, Leo Burnett si 72&Sunny.

„Credem ca, prin inovatiile noastre, le oferim oamenilor noi oportunitati si posibiltati de dezvoltare,” a declarat Moonsoo Kim, vicepresedinte executiv Global Marketing Center din cadrul Samsung Electronics. „Imbunatatirea vietilor oamenilor face parte din ADN-ul nostru, iar procesul nostru de marketing reflecta aceasta filosofie.”

La cea de a 63-a editie a Festivalului International de Creativitate se aduna mariile companii din lume pentru a-si prezenta cele mai creative campanii de publicitate, marketing si comunicare, in cadrul mai multor categorii. Festivalul are loc anual, la Cannes, in Franta, iar anul acesta se va desfasura intre 18 si 25 iunie 2016, avand peste 15.000 de participanti din peste 95 de tari.

Opinii

Carlos Velázquez, Marketing Director Roca

Credem ca ‘Smart’ poate fi cu adevărat inteligent, doar dacă îmbunătățește viețile oamenilor.

Carlos Velázquez, Marketing Director Roca

Marius IORDACHE, Sales Manager Heating & Water Heating Devices TESY Romania SRL

Vom continua să dezvoltăm capacitatea de producție astfel încât să atingem obiectivul ambțios de a fi în primii trei producători de boilere electrice în Europa în următorii 3 ani.

Marius IORDACHE, Sales Manager Heating & Water Heating Devices TESY Romania SRL

Horia Voicu, director AFRISO-EURO-INDEX SRL

Cu siguranţă inteligenţa artificială va reprezenta viitorul şi în domeniul aparatelor de măsură şi control.

Horia Voicu, director AFRISO Romania

Samuel Prodea, director general PEFOC.ro

"Scopul și provocarea majoră pe care am avut-o în 2018 a fost informarea corectă și educarea clienților, deoarece în România încă se fac multe improvizații în acest domeniu. Vrem să continuăm să specializăm meseriași în acest domeniu."

Samuel Prodea, director general PEFOC.ro

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare

 

ROFMEX 2019