Suedia si-a adunat fortele pentru cel mai mare targ industrial din lume

151 vizualizari
suedia tara partenera la Hannover Messe 2019
Distribuie pe

Pentru prima dată, Suedia a fost Ţara Parteneră la Târgul de la Hanovra, cel mai mare târg industrial din lume. Companiile leader și start-up-urile şi-au unit unit forțele în perioada 1 - 5 aprilie 2019, sub tema "Suedia Co-Lab". Accentul a fosti pus pe inovație, sustenabilitate, digitalizare și globalizare, cu scopul de a poziționa Suedia, companiile suedeze și soluțiile suedeze ca lideri mondiali în industria inteligentă.

Eforturile în această direcție au fost conduse de companii precum ABB, Combient, Ericsson, SKF și Tetra Pak, împreună cu guvernul suedez și alți actori-cheie precum Agenția Suedeză pentru Energie, Ignite Sweden, KTH, RISE, SISP și Vinnova.

Suedia CO-Lab

"Participând la Târgul de la Hanovra, Suedia creează oportunități unice pentru companiile suedeze", spune Teppo Tauriainen, ministrul Afacerilor Externe. "Aici ele pot găsi noi parteneri, canale de vânzări, și pot ajunge pe mai multe piețe." "Târgul oferă, de asemenea, oportunități pentru companiile străine care intenționează să investească în Suedia. Târgul de la Hanovra este un loc important de întâlnire pentru diverși jucători din industria inteligentă -afaceri, politică, mediul academic și organizații".

Ylva Berg, President of Business Sweden, care are mandat de la guvern pentru a conduce proiectul, adaugă: "Ca țară parteneră, Suedia și companiile suedeze vor fi în centrul Târgului de la Hanovra. Este o oportunitate de aur pentru companii de  a aduce noi contacte și parteneriate pentru a-și mări afacerea globală pe termen lung. În cadrul conceptului "Suedia Co-Lab." ne putem poziționa ca și incubator pentru colaborări inovatoare, în care companiile suedeze devin, evident,  partenere.“

Johan Söderström, Country Managing Director ABB Suedia, este de acord. "Împreună cu alți parteneri și companii din pavilionul suedez, așteptăm cu nerăbdare să subliniem modul în care creăm lanțuri de valori sustenabile prin colaborarea în domeniul digitalizării, electrificării și robotizării", a comentat el. "Vrem să demonstrăm că, împreună cu tehnologia și oamenii de la ABB, putem profita de oportunitățile enorme pe care le vedem pentru dezvoltarea industriei. Împreună, consolidăm inovarea și competitivitatea globală".

Suedia la Hannover Messe 2019

Suedia Co-Lab

Tema parteneriatului este Suedia Co-Lab, o combinație de co-creație (Co) și inovație (Lab). Cu exemple bune și activități comune, Suedia va fi văzută ca un hotspot industrial în pavilionul de 1.000 de metri pătrați de la Târgul de la Hanovra. Prin participarea la târg, Suedia își propune să demonstreze competitivitatea globală a țării și modul în care industria, împreună cu startup-urile și scale-up-urile dezvoltă noi oportunități prin soluții digitale și noi tehnologii. Imaginea combinată a Echipei Suedeze va fi apoi utilizată pentru vizite internaționale și călătorii promoționale.

suedia

"Vedem Târgul de la Hanovra 2019 ca o mare oportunitate pentru Ericsson și Suedia", spune Åsa Tamsons, Head of Technologies & New Businesses, Ericsson. "Suntem într-o epocă unică în care Industria 4.0 se desfăşoara, iar în timp ce se lansează 5G. Acum putem face următorul pas în automatizarea si cresterea eficientei industriilor folosind tehnologia celulara." 5G, inteligenta artificiala si Edge computing sunt esentiale pentru realizarea unei industrii mai inteligente și, astfel, a unei zone strategice pentru Ericsson. Ca și companie suedeză cu operațiuni în 180 de țări, suntem deosebit de mândri să participăm la Târgul de la Hanovra 2019."

Suedia la Hannover Messe 2019

"Bună, dați-mi voie să-mi prezint prietenul"

"Bună ziua, dați-mi voie să-mi prezint prietenul" este un concept de comunicare în care Suediei i se dă o voce și vorbeste despre punctele forte ale țării și despre importanța co-creației inteligente. O parte a acestui concept va fi să stabilească un loc de întâlnire pentru a prezenta tehnologii, produse, servicii și soluții incitante, de clasă mondială.
În Pavilion, se planifică startup matchmaking-uri, precum și o serie de activități pentru a se prezenta colaborări inteligente între companiile mari și cele mici și ce au generat aceste colaborări. Pavilionul va invita inspirația, dialogul aprofundat, creativitatea și crearea de rețele.

Cooperarea se află, de asemenea, pe lista lui Johan Nilsson, Tetra Pak. "Viitorul industriei alimentare este, fără îndoială, digital", spune el. "Este o zonă în care Tetra Pak a investit mult în ultimii ani și unde deja creăm valori pentru clienții noștri, dar pentru a profita din plin de oportunități, noi, cei din industrie, trebuie să continuăm să lucrăm împreună."

Suedia la Hannover Messe 2019

"Bună ziua, numele meu este Suedia"

Târgul comercial de la Hanovra este cel mai mare târg industrial din lume, cu aproximativ 220.000 de participanți, 6.500 de expozanți, cu peste 5 milioane de întâlniri și 2.500 de jurnaliști. Atunci când Suedia îi invită pe participanții la târg la co-creație, sloganul va fi: "Bună ziua, numele meu este Suedia și îți voi spune un secret." Și secretul? Îl spunem pe litere: cooperarea.

"Ca institut de cercetare al Suediei, conducem deseori cooperarea transsectorială care permite dobândirea de noi cunoștințe care se pot dezvolta în produse și servicii noi. Aici observăm că încrederea în societatea suedeză și în afacerile suedeze este un mare avantaj", spune Pia Sandvik, CEO al RISE. "Este ceva ce cred că lumea din afară îl vede ca fiind foarte interesant!"

 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video