De ce aveti nevoie de un website pentru compania dvs. de instalatii HVAC?

44 vizualizari
 website pentru compania dvs. de instalatii
Distribuie pe

A avea o prezență online în ziua de astăzi este importantă pentru orice afacere, în special pentru companiile de instalaţii HVAC (Încălzire, Ventilaţie, Aer condiţionat). Și totuși, din experienţa noastră de dezvoltator web, putem spune că încă nu este ceva neobișnuit să întâlnim companii a căror prezență online fie are multe lipsuri, fie este inexistentă. Rețelele sociale nu mai sunt un înlocuitor acceptabil pentru un site web. În calitate de companie din domeniul instalaţiilor HVAC, trebuie să înțelegeţi că clienții dvs. sunt online și caută website-ul dvs. Dacă nu găsesc unul, probabil vor merge mai departe şi vor ajunge pe website-urile competitorilor dvs.

Vom vedea în cele ce urmează de ce aveţi nevoie de un website pentru compania dvs. de instalatii HVAC, şi care sunt elementele de bază pe care ar trebui să le conţină.

De ce este importantă deţinerea unui website

Website-ul dvs. este oportunitatea de a le spune clienților potențiali de ce ar trebui să lucreze cu dvs. Arată că sunteți un expert în domeniul dvs. și un partener de încredere pentru toate cerinţele HVAC ale clienților dvs.

Un site web este instrumentul cel mai util pentru a obține mai mulți clienți potențiali și mai multe vânzări. Fără un site web pentru compania dvs. din domeniul HVAC, găsirea de noi clienți și satisfacerea cerinţelor clienţilor actuali poate fi extrem de dificilă.

website instalatii 02

Elemente definitorii ale site-urilor web pentru companiile din domeniul instalaţiilor HVAC

Aşadar, sunteți gata să construiți un nou site web pentru compania dvs. HVAC, dar nu sunteți sigur cum să începeți. Şi pe bună dreptate, pentru că sunt atât de multe de luat în considerare. Va trebui să vă asiguraţi că:
 

  • oferiți conținut pe care clienții dvs. îl vor găsi util
  • experiența utilizatorului este una foarte bună
  • site-ul dvs. se clasifică bine în rezultatele căutării Google

Designul web nu trebuie să fie strălucitor, dar trebuie să fie funcțional.

Un site vechi, sau unul lipsit de funcționalitate, poate fi o problemă uriașă pentru clienți. În schimb, un site web bun poate fi cel mai bun angajat al dvs. dacă deţine instrumentele potrivite pentru a-l ajuta să reușească, cum ar fi:

1. Design web atractiv

Primul pas în crearea site-ului web perfect este să vă gândiţi la prima impresie pe care o va oferi utilizatorului. Acest lucru nu înseamnă că website-ul trebuie să aibă o mulţime debrizbrizuri, dar trebuie să fie proiectat atractiv.
Utilizarea corectă a spațiului alb, o schemă de culori bine aleasă, fonturi ușor de citit și imagini de înaltă calitate pot ajuta în mare măsură la impresionarea clientelei.

2. Navigare simplă şi uşor de utilizat

Un factor al experienţei utilizatorului este asigurarea faptului că interfața cu utilizatorul este creată având în vedere clientul. Navigarea ar trebui să fie simplă și ușor de utilizat. Meniul principal ar trebui să fie într-o zonă vizibilă. Fiecare element din meniul unui website de instalatii trebuie să definească clar informațiile pe care utilizatorul le va găsi în interior.

3. Optimizare SEO

Degeaba veţi avea un website minunat, dacă oamenii nu îl găsesc. Alegeţi să vă construiţi website-ul companiei dvs. de instalaţii la reea, şi echipa noastră de experţi SEO se va asigura că site-ul dvs. va apărea în rezultatele motoarelor de căutare atunci când clienții potențiali caută serviciile și produsele dvs. specifice.

4. Afişare optimizată pe mobil

Să presupunem că cineva stă pe canapea în timp ce realizează că aerul condiţionat nu mai funcţionează. Cel mai probabil, acesta va la lua telefonul pentru a face o căutare pe Google, în loc să alerge la computer. De aceea, este esențial ca orice website de instalaţii (şi indiferent de tipul instalaţiilor), să aibă un conţinut prietenos cu dispozitivele mobile și creat folosind un design responsive.

5. O pagina scurtă dar la obiect "Despre noi"

Cei care nu au mai apelat la serviciile companiei dvs., vor dori să afle mai întâi detalii despre dvs. Aceasta este oportunitatea dvs. de a le spune clienților cine sunteţi, care este misiunea şi obiectivele dvs. şi de a demonstra valorile care sunt importante pentru afacerea dvs. Este, de asemenea, un loc grozav pentru a include imagini cu echipa dvs., astfel încât clienții să vă poată „întâlni” online.

6. Formular de contact şi o pagină de "Contact"

Este esenţial pentru un website al unei companii de instalaţii, care oferă servicii sau vinde produse, să ofere informaţii privind orele de funcționare, numerele de telefon, locațiile birourilor/magazinelor, adresele de e-mail etc. O pagină de contact bună va conține toate aceste informații, precum și o listă de servicii şi un formular de contact. dacă sunteţi o companie de instalaţii care oferă servicii, puteţi avea şi un formular prin care clientul poate solicita un anumit serviciu, împreună cu informaţiile aferente.
De asemenea, este o idee bună să includeţi datele de contact în subsolul (footer-ul) site-ului dvs.

7. Conținut de înaltă calitate despre produsele şi serviciile dvs.

Incluzând conținut detaliat și o pagină pentru fiecare dintre serviciile pe care le oferiţi, le oferiți clienților o modalitate ușoară de a afla despre ceea ce faceți și dacă le puteți sau nu fi de folos. Aceste pagini de servicii sunt, de asemenea, cea mai bună locație pentru afișarea prețurilor. Alternativ, dacă nu doriți să vă faceți publicitate publicând prețurile, un buton „Cere o ofertă” ar fi un plus excelent pentru fiecare pagină de serviciu sau produs.

8. O pagină de Întrebări frecvente

Chiar și după ce au aflat totul despre serviciile dvs., clienții dvs. vor avea în continuare întrebări. O pagină cu întrebări frecvente le poate oferi răspunsuri. Paginile de întrebări frecvente sunt, de asemenea, o oportunitate excelentă de a adăuga un tipul de conținut bine organizat pe un website de instalaţii, bogat în SEO, pe care motoarele de căutare îl vor folosi pentru a determina valoarea generală și clasarea site-ului dvs.

9. Un Blog bine gestionat

Blogurile sunt modalitatea perfectă de a oferi cliențilordvs.i informații valoroase, adăugând în același timp tipul de conținut proaspăt și relevant pe care motoarele de căutare îl iubesc. Aici puteți vorbi despre orice din domeniul instalaţiilor HVAC, de la subiecte de interes general la produse şi orice altceva. Blogurile actualizate în mod permanent oferă clienților un motiv pentru a continua să vă viziteze site-ul și le arată că sunteți cu adevărat un expert HVAC.

10. Testimoniale şi recenzii

O recenzie online este echivalentul de astăzi al unei recomandări venite din partea unui prieten sau a unui membru al familiei. Majoritatea consumatorilor doresc să citească cel puțin câteva recenzii înainte de a decide dacă vor apela sau nu la serviciile dvs., sau dacă să vă cumpere produsele, așa că dati-le ceea ce își doresc! Obţineţi recenzii de la clienţi anteriori sau puteți integra recenzii de pe site-uri terțe într-o pagină dedicată recenziilor, unde clienții potențiali pot sa vadă ce cred clienții actuali despre dvs.

11. Linkuri spre conturi social media

Dacă aveți deja o prezență activă în rețelele sociale, includeți linkuri către profilurile dvs. sociale chiar pe site-ul dvs. web. Dacă nu aveți o prezență pe rețelele de socializare, vă recomandăm să faceţi şi acest pas, pentru a ajuta la atragerea de trafic către noul dvs. site web!

electrician
 

De ce design personalizat pentru un website de instalaţii?

La prima vedere, template-urile existente pentru website-urile de instalaţii pot părea convenabil de utilizat. Însă acestea pot face mai mut rău decât bine. Faptul că mai multe companii utilizează acelaşi şablon de site web plictisitor poate dăuna SEO-ului site-ului dvs.

Preţul accesibil este adesea cea mai mare preocupare pentru companii atunci când iau în considerare un nou site web. Dar rentabilitatea investiției (ROI) website-ului ar trebui să fie considerată la fel de importantă.

Din fericire, „personalizat” nu trebuie să fie egal cu „scump”. Echipa noastră internă de dezvoltatori web din cadrul Reea vă poate ajuta să creați exact ceea ce doriți. Fiecare website construit de noi va fi 100% personalizat și construit de la zero.

Acest lucru înseamnă că aveți control complet asupra lucrurilor precum schemele de culori, conținutul site-ului web, aspectul, navigarea și orice alte caracteristici speciale pe care doriți să le includeți. Realizăm toate acestea, asigurându-ne în același timp că fiecare site este construit având în vedere SEO și generarea de clienți potențiali.
 

Unde găsiţi o companie care proiectează website-uri pentru firme de instalaţii HVAC?

Când căutați firma de web design perfectă cu care să lucrați, trebuie să aveţi în vedere câteva lucruri:

Noi, cei de la Reea, compania de dezvoltare software şi new media, construim site-uri web pentru domeniul instalaţiilor HVAC care ajută la construirea mărcii dvs. Creăm strategii de marketing care vă ajută să vă detaşaţi de concurență. Şi facem toate acestea având în vedere clienții dvs.

Dețineți o afacere în domeniul instalaţiilor HVAC care are nevoie de mai multe clienți potențiali? Nu sunteți mulțumit de compania dvs. actuală de design web? Vă putem ajuta. Avem experienţă în crearea de website-uri din domeniul instalaţiilor şi vă putem ajuta să vă dezvoltaţi afacerea şi să generaţi mai mulţi clienţi potenţiali. Putem îmbunătăţi implicarea clienţilor cu ajutorul serviciilor noastre de design web personalizat şi marketing digital creativ.

→ Pentru a începe să lucrați la website-ul dvs. de instalaţii HVAC cu o echipă creativă, orientată spre rezultate, de experți digitali, contactaţi acum Reea!

→ Dacă aveţi nevoie doar de partea de marketing click aici

 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 461 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 17.172 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 1.550 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 449.798 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video