De ce sa te promovezi pe Google Ads? Simplu: vei avea mai multi clienti!

1 vizualizari
GoogleAds
Distribuie pe

Competitorii tăi au deja vizibilitate pe Google. Tu cum stai?

Iată câteva exemple de căutări lunare pe Google, după cuvinte cheie:
Screenshot 1

 

 

 

De ce ai folosi GoogleAds pentru a te  promova?

• oferă rezultate rapide, spre deosebire de SEO

• este ușor de măsurat (știi exact câte click-uri ai primit, pe ce cuvinte cheie, ce au căutat exact utilizatorii, de câte ori s-a afișat anunțul tău, pe ce poziție medie, care a fost costul mediu al unui click, de pe ce tip de dispozitiv, etc.)
• afli cu ce cuvinte cheie asociază oamenii produsele și serviciile tale (la care tu poate nici nu te-ai gândit)
• poți testa mai multe variante de campanii (search, display, remarketing)
• anunțurile pot conține foarte multe informații despre ceea ce promovezi
poți fi peste tot (Prin Google AdWords, poți face promovare nu numai în motorul de căutare Google, dar și pe alte site-uri sau chiar pe YouTube și Gmail.)
• opțiunile de targetare a publicului sunt numeroase și flexibile (locație, vârstă, gen, interese, subiecte urmărite, site-uri accesate, etc.)
• toate costurile sunt clare – știi exact pentru ce plătești și când plătești
• Concurența e acolo, deci ai putea fi și tu!

 

 

100x100

 

 

Google AdWords NU este același lucru cu SEO!

AdWords este o strategie de promovare instant, în care poți să investești orice buget dorești și să ajungi la o audiență foarte specifică într-un timp foarte scurt, prin optimizarea campaniilor.
SEO este o strategie de promovare pe termen lung și necesită o investiție constantă și considerabilă de timp și resurse pentru o creștere solidă și durabilă.

Contactează-ne pentru promovareGoogleAds!

 

 

Share This

 

 

 
{loadposition mainbody_top}

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 300 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 160 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 6.440 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 670 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video