S-CRM, Software CRM Cloud/On-Premises dedicat firmelor de service (HVAC)
Software-ul S-CRM (Service Customer Relationship Management) ajuta firmele de service si mententanta sa pastreze o relatie pe termen lung cu clientii. Asta pentru ca a fost conceputa sa gestioneze usor relatiile cu clientii acestor firme.
Cum functioneaza S-CRM
S-CRM ofera mobilitate si flexibilitate, putand fi accesata in siguranta de oriunde si de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tableta sau telefon mobil), prin intermediul unui browser si conexiune la internet.
Informatiile despre clienti vor fi disponibile tuturor angajatilor, la orice ora. Se face astfel trecerea de la metodele traditionale de stocare a informatiilor (agende de birou, excel-uri, etc), prin care se pot pierde informatii importante despre client, la metodele moderne. Veti fi siguri ca toti angajatii vor vedea istoricul clientului, toate serviciile solicitate de catre acesta, interventiile facute, etc. Nu vor mai exista neintelegeri sau lipsa de comunicare in randul angajatilor.
S-CRM centralizeaza toate interactiunile cu clientul si permite setarea de programari pentru viitoarele actiuni ale tehnicienilor de service (interventii, reinnoire ISCIR-uri, etc). Atat clientul, cat si tehnicianul de service de pe teren (caruia i-a fost alocat clientul respectiv) primesc notificari, astfel incat termenele si actiunile stabilite sa fie respectate. In caz de nerespectare a termenelor, clientul va fi informat in avans in legatura cu motivele care ar putea cauza intarzierea.
Avantajele S-CRM
• IMPORT DATE: clientii pot fi importanti (pentru a usura tranzitia de la o alta solutie software sau de la traditionalul Excel) direct din interfata platformei.
• DASHBOARD: dispune de un set vital de informatii care usureaza munca de zi cu zi, cum ar fi: programarile din saptamana respectiva, interventiile care au fost efectuate dar care au ramas fara o rezolutie, ISCIR-urile care vor expira in perioada urmatoare (aceasta perioada este configurabila in numar de zile) si ultimii clienti adaugati in baza de date.
• PROGRAMARI: pentru a eficientiza procesul de programarea a unei interventii, va punem la dispozitie o pagina cu calendar (afisabil pe zi, saptamana, luna) in care se poate vizualiza clar gradul de ocupatie a fiecarui tehnician de service in parte, pentru a putea setar o noua programare. In doar 2 pasi definiti ziua/ora si clientul (nou, existent), iar programarea e realizata.
• NOTIFICARI: la fiecare programare noua (sau la fiecare modificare operata asupa acesteia), clientul primeste un e-mail automat cu toate datele programarii; De asemenea, tehnicianul are un modul separat care poate fi accesat de pe telefonul mobil/tableta, unde isi vede in timp real programarile din ziua respectiva si poate chiar intervenii asupra lor (pentru a le seta un status corespunzator in cazul in care au fost finalizate, sau inca nu). Tehnicianul poate opta sa vizualizeze si coordonatele GPS ale clientului pentru a ajunge mai repede la locatie sau sa-l sune direct din aplicatie.
• RAPOARTE: pot fi vizualizate si printate din interfata toate rapoartele necesare pentru a eficientiza fluxul de lucru: Anexa 3 + Livrat Aparat, Anexa 4, Anexa 2, Centralizator PIF-VTP si PT-A1 2010 Anexa 4.
• MODULARITATE: totul este configurabil, chiar de dumneavoastra! De la setarile privind datele companiei si utilizatorii, pana la servicile oferite si notificarile privind ISCR-urile.
• SECURITATE: accesul (autentificarea) si baza dumneavostra de date (clienti, programari, etc.) sunt securizate prin criptare, iar un backup zilnic va ofera siguranta ca toate datele dumneavoastra nu se vor pierde.
Pentru mai multe informatii si acces la un cont DEMO, accesati site-ul: www.service-crm.ro
Crisp Design Media SRL - Bucuresti
Telefon: 0749 200 204
E-Mail: office@service-crm.ro