Peste 80% dintre cladirile verzi din Romania sunt izolate cu produsele Knauf Insulation

106 vizualizari
Adrian Garofeanu, director comercial Knauf Insulation
Distribuie pe

Potrivit Knauf Insulation România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața materialelor izolante, produsele companiei se regăsesc în peste 80% dintre cele aproximativ 200 de clădiri certificate verzi din România . Printre criteriile care au condus la aceste rezultate se numără nivelul ridicat al izolării termice și acustice, siguranța la foc, durabilitatea și sustenabilitatea produselor Knauf Insulation.

 „Industria construcțiilor verzi evoluează cu pași rapizi atât la nivel global, cât și pe piața locală, iar tendința în perioada următoare constă în creșterea instrumentelor pentru obținerea acestor certificări. Produsele noastre răspund cerințelor care definesc o clădire verde deoarece reduc consumul de energie, fiind, totodată, printre cele mai sustenabile soluții de izolare”, a declarat Adrian Garofeanu, director comercial Knauf Insulation pe România și Bulgaria.

Astfel, printre proiectele de referință în care se regăsesc produsele Knauf Insulation se numără clădiri sustenabile precum Timpuri Noi Square, sediul de birouri & concept store Lidl, Vox Technology Park Timișoara, ONE Tower, Skanska Tower, The Bridge, Unirii View, One Herastrău, Skanska Campus 6,  Bucharest Business Garden și lista poate continua.

Potrivit reprezentanților companiei, produsele Knauf Insulation reduc semnificativ consumul de energie și sunt printre cele mai sustenabile, având un conținut ridicat de materie primă reciclată. În plus, Knauf Insulation este prima companie căreia i s-a acordat nivelul Gold al certificatului Indoor Air Quality de la Eurofins, pentru vata minerală cu tehnologie ECOSE®, aceasta îndeplinind toate criteriile europene cu privire la calitatea aerului în interior. 

Totodată, numeroase produse din gama proprie sunt însoțite de Declarații de mediu, documente care arată impactul produsului asupra mediului. Prin acestea, compania dovedește faptul că produsele sale sunt sustenabile, iar izolarea clădirilor cu acestea contribuie la construirea unei clădiri durabile și ecologice. 
80% din materia primă folosită în procesul de producție este vată de sticlă reciclată.

„Reducerea energiei și a deșeurilor, minimizarea efectului negativ cauzat de fabricarea materialelor sunt acțiuni concrete care atestă faptul că grija pentru mediu este una dintre preocupările constante ale companiei noastre. Astfel, am pus bazele unui proces continuu de îmbunătățire atât a produselor, cât și a procesului de producție, rezultând produse de calitate superioară, dedicate sustenabilității”, a declarat reprezentantul companiei. 

Așadar, printre realizările recente în acest sens se numără procentul de sticlă reciclată, folosit ca materie primă în procesul de producție a produselor, ce a ajuns în prezent până la 80%. De asemenea, compania menționează și reutilizarea căldurii ventilate în fabricile companiei, dezvoltarea unei tehnologii de ambalare prin compresie, ce are ca efect direct reducerea emisiilor de CO2, rezultate din operațiunile de distribuție, precum și dezvoltarea tehnologiei ECOSE®, tehnologie inovatoare care are la bază utilizarea unui liant din materie organică în procesul de producție a materialului izolant. Astfel rezultă un produs cu mai puțin praf, care nu provoacă iritații și este mai ușor de manipulat și de montat.

Despre Knauf Insulation

Knauf Insulation este o companie globală, cu peste 40 de ani de experiență în producția de materiale de construcții și izolații, cu peste 5.000 de angajați, 40 de unități de producție în 15 de țări și o cifră de afaceri de aproape două miliarde de euro. Misiunea companiei este să creeze soluții inovatoare de izolare a imobilelor, care să modeleze modul în care trăim și construim în viitor, cu grijă pentru oameni și mediu.

Pe piața din România, compania a aplicat aceleași principii globale, astfel încât, în prezent, Knauf Insulation este unul dintre principalii furnizori de vată minerală pentru aplicații precum acoperișurile plate de tip terasă și termoizolarea fațadelor.

Principalele obiective ale companiei pe piața locală constau în creșterea segmentului de vată minerală și a numărului de utilizatori ai acestui produs, precum și contribuția la educarea consumatorilor în utilizarea produselor de calitate, cu coeficienți termici performanți, realizați din materii ușor regenerabile și fără compuși chimici.
 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.500 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.664 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 163.028 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video