Aerteknika

STIHL Romania: «Traim cea mai dinamica perioada din istoria companiei»

STIHL magazin
vizualizari

Compania STIHL a demarat in 2015 un amplu proiect de reamenajare a magazinelor, care se va derula intensiv pe parcursul a doi ani. STIHL opereaza o retea de 300 de magazine la nivel național, din care 16 au suferit deja anul acesta un upgrade din punct de vedere conceptual. “Practic, STIHL a propus dealerilor un concept revolutionar pentru piata motouneltelor de reamenajare a spatiilor comerciale si de service. Cei mai multi au inteles ca trebuie sa faca acest pas, mai ales ca raspuns la extinderea magazinelor de bricolaj, care vand produse similare. Astfel, anul acesta am avut parte de schimbari majore in ceea ce priveste amenajarea spatiilor comerciale STIHL, proces care va continua si mai intens in 2016, cand estimam ca o treime din retea va fi reconfigurata pe noile standarde vizuale si de calitate. Evolutia din acest an s-a produs intr-un context general de crestere a pietei cu cel putin 10%. Toate acestea ne arata ca la STIHL Romania traim cea mai dinamica perioada din istoria companiei”, declara Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

Noul concept vizual de organizare a spatiilor comerciale si de service STIHL va fi implementat in 100 de magazine in 2016, cu o investitie de 5 milioane de euro. “O particularitate specifica a noului concept este ca are posibilitatea sa fie extins la o treapta calitativa superioara, doar pe suprafetele de peste 100 de mp. Aceasta extindere transforma magazinul respectiv in ceea ce noi numim flagship store STIHL. Este standardul cel mai ridicat pe care il poate avea un spațiu comercial la nivel național, iar Romania este piata pilot pentru implementarea acestui concept de magazin reprezentativ STIHL. Estimam ca din cele 100 de magazine care vor fi reamenajate in 2016, 40 sa fie de tip flagship store, adica ne dorim unul in fiecare judet. Credem ca in 2-3 ani vom ajunge la peste 60 astfel de spații comerciale STIHL”, precizeaza Ioan Mezei.

In 2015, la reteaua STIHL au aderat 30 de magazine noi, asteptarea companiei fiind in continuare de extindere a reprezentarii la nivel național. “Asteptam alaturi de noi persoane cu spirit antreprenorial, care au inclinatii tehnice și care isi doresc sa dezvolte o afacere pe cont propriu. La dorinta de dezvoltare a noilor antreprenori se va adauga intotdeauna suportul STIHL si know-how-ul companiei in construirea unui business nou pe piata de motounelte”, mentioneaza Ioan Mezei.
La nivel international STIHL anunta in 2015 o crestere de 10,4% la opt luni, cu o cifra de afaceri de 2,2 miliarde de euro. Compania germana intentioneaza sa investeasca 1 miliard de euro in dezvoltare pana in 2018.

Opinii

HSE

 

Carlos Velázquez, Marketing Director Roca

Credem ca ‘Smart’ poate fi cu adevărat inteligent, doar dacă îmbunătățește viețile oamenilor.

Carlos Velázquez, Marketing Director Roca

Marius IORDACHE, Sales Manager Heating & Water Heating Devices TESY Romania SRL

Vom continua să dezvoltăm capacitatea de producție astfel încât să atingem obiectivul ambțios de a fi în primii trei producători de boilere electrice în Europa în următorii 3 ani.

Marius IORDACHE, Sales Manager Heating & Water Heating Devices TESY Romania SRL

Horia Voicu, director AFRISO-EURO-INDEX SRL

Cu siguranţă inteligenţa artificială va reprezenta viitorul şi în domeniul aparatelor de măsură şi control.

Horia Voicu, director AFRISO Romania

Samuel Prodea, director general PEFOC.ro

"Scopul și provocarea majoră pe care am avut-o în 2018 a fost informarea corectă și educarea clienților, deoarece în România încă se fac multe improvizații în acest domeniu. Vrem să continuăm să specializăm meseriași în acest domeniu."

Samuel Prodea, director general PEFOC.ro

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare

IEAS 2019