Aerteknika

Dublu succes pentru Wilo la gala German Brand Awards 2017

German Brand Award
vizualizari

Anul acesta, la gala German Brand Awards ce a avut loc la Berlin, renumitul Consiliu German de Design a acordat WILO SE două premii în cadrul ceremoniei la care au participat peste 500 de invitați din domeniul politic, afaceri și presă. Wilo a câștigat voturile juriului cu proiectul „Interfața digitală pentru clienți” și proiectul „Branding pentru angajatori” care vizează grupurile de tineri. Juriul, format din specialiști, a desemnat compania Wilo câștigătoare la două categorii: „Excelență în industrie în domeniul brandingului” și „Strategia, managementul și crearea brandului”.

Transformarea digitală influențează managementul brandului

În clasamentul general, Wilo a fost nominalizată în primele zece strategii de branding: Oliver Hermes„Transformarea digitală are un impact semnificativ asupra managementului brandului și asupra strategiei noastre generale,” explică Directorul General al Wilo, Oliver Hermes. „Având în vedere acest lucru, suntem cu toții cu atât mai încântați de faptul că juriul a recunoscut dezvoltarea noastră permanentă către inovație digitală în industria pompelor și ne-a acordat acest premiu prestigios la două categorii.”

Interfețele digitale creează o nouă experiență de brand

Primul premiu a fost pentru noua interfață Wilo digitală pentru clienți: „Nu numai că produsele devin din ce în ce mai digitalizate, dar și procese precum contactul cu clienții sunt tot mai mult transferate în sfera virtuală,” afirmă Tobias Groß, Directorul departamentului Marketing digital. „Interfețele digitale oferă clientului atât o experiență cu totul nouă a brandului Wilo, cum ar fi prin intermediul prezentărilor virtuale a produselor și aplicațiilor, cât și o bază pentru noile procese de afaceri digitale în viitor.”

Premiul evidențiază reînnoirea brandului tradițional Wilo

„Obiectivul proiectului nostru de branding pentru angajatori este acela de a ne asigura că suntem un angajator atractiv pentru grupul țintă de tineri,” explică Matthias Oetting, Director al Grupului de Management de brand și comunicare de marketing la Wilo. „Pe lângă aspecte cum ar fi echilibrul între viața profesională și viața privată, învățare de-a lungul vieții și managementul sănătății în cadrul companiei, acest lucru implică și abordarea grupurilor țintă specifice. Fiind o companie puternic orientată către inovare, Wilo a abordat acest lucru într-un mod cu totul nou. A creat „Wilo Ultra Boost”, un proiect de branding pentru angajatori menit să creeze aspecte noi pentru brandul tradițional reînnoit al companiei. Prin urmare, compania a lucrat la acest proiect cu persoane tinere și creative din regiunea Ruhr.

Premiile reprezintă o onoare și o încurajare

Anul trecut, Wilo a câștigat premiul Gold la gala German Brand Award pentru cel mai bun brand în industrie din Germania. „Câștigarea altor două premii demonstrează importanța pe care o acordăm managementului sistematic al brandului la Wilo”, afirmă Oliver Hermes. „Aceste premii ne onorează și ne încurajează să ne continuăm eforturile pentru a deveni pionieri digitali în domeniul industriei pompelor, bazându-ne pe combinația corectă între strategie și consecvență.”

Opinii

„Există viitor pentru motoarele diesel. Vrem să punem punct, odată pentru totdeauna, dezbaterii privind declinul tehnologiei diesel.”

Dr. Volkmar Denner, CEO Bosch

Dr. Jochen Köckler

Tehnologia nu înseamnă a concura cu oamenii; este vorba de a ajuta oamenii. Noi suntem cei care luăm deciziile și stabilim cursul.

Dr. Jochen Köckler, Președintele consiliului de administrație al Deutsche Messe

Îi răsplătim pe cei care aleg să conducă eco și folosesc mașini electrice, punându-le la dispoziție autonomie în deplasare: printr-o infrastructură acoperitoare și prin asigurarea gratuității deplasării, suportând costurile alimentării.

Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România

Ne aşteptăm ca segmentul coboţilor să continue a fi în următorii ani unul dintre principalii vectori de dezvoltare a pieţei de soluţii de automatizare.

Jürgen von Hollen, Preşedinte, Universal Robots

Se estimează că energia solară va oferi cu 40.000 mai multe locuri de muncă în Europa până în 2019 dacă barierele comerciale sunt eliminate.

James Watson, CEO SolarPower Europe

O abordare a Inteligenței Artificiale de succes nu se referă doar la tehnologie, ci mai ales la oameni inteligenți. Organizaţiile ar trebui să aibă ca prioritate atragerea şi cultivarea de talente.

Carmen Adamescu, Partener EY România

Karmenu Vella

După unele estimări, 23.000 de decese au loc anual în România din cauza poluării aerului cu anumite particule. Este important să lucrăm pentru a combate această problemă.

Comisarul european pentru mediu, afaceri maritime şi pescuit, Karmenu Vella

Zhechko Kyurkchiev, CEO Tesy

De aceea noi la TESY ne bazăm pe oportunitatea de a-i atrage pe oamenii cei mai talentați și dornici să învețe, care au energia să creeze produse impresionante și ambiția de cuceri obiective provocatoare.

Zhechko Kyurkchiev, CEO Tesy

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare