Impactul de sustenabilitate Schneider Electric 2018-2020 a depasit scorul tinta de 5/10 pentru 2018, ajungand la 6,10 / 10

113 vizualizari
Schneider Sustainability Impact
Distribuie pe
  • Cifra de afaceri a serviciilor Schneider Electric de Energie și Sustenabilitate a crescut cu 13,8%, comparativ cu 2017
  • 45,7% din vânzările Schneider Electric intră sub noua etichetă ecologică Green Premium
  • 75% dintre angajații Schneider Electric beneficiază de noua politică globală a grupului privind concediul de familie

Pentru al patrulea an, Schneider Electric, lider în transformarea digitală a managementului energiei și automatizări, publică 21 de indicatori din Impactul de Sustenabilitate, măsurând progresele înregistrate în îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate ale companiei pentru perioada 2018-2020, în conformitate cu obiectivele COP 21 și cele ale Națiunilor Unite. Cu un scor total de 6,10 din 10, la sfârșitul lunii decembrie 2018, Grupul și-a depășit obiectivul privind impactul de sustenabilitate de 5 din 10, stabilit pentru finalul anului 2018.

Rezultatele non-financiare per indicator sunt următoarele: 

Grafic Sustainability
Gilles Vermot Desroches, Sustainability Senior VP Schneider Electric declară:

„Având în vedere că cele 21 de obiective din Impactul Schneider de Sustenabilitate au avut rezultate excelente în 2018, am decis să ne creștem ambițiile. Prin urmare, vom accelera implementarea planurile noastre privind provocările-cheie cum ar fi schimbările climatice, biodiversitatea, dezvoltarea si sănătatea. Recunoașterea pe care am primit-o (*) în 2018 ne impulsionează să continuăm eforturile și să dăm tonul în abordarea acestor provocări.”

 (*) "Premiul Circulars 2019" din categoria "Multinaționale", selecția noastră printre cele mai admirate companii din lume de către revista Fortune, prezența noastră în lista CDP Climate A pentru al optulea an consecutiv; sau includerea în Cele mai sustenabile 100 de corporații din lume de către Corporate Knights, al șaptelea an consecutiv.
Caracteristicile trimestrului

Climat:

- Indicatorul "Eficiența CO2 în transport" înregistrează o creștere a emisiilor de CO2 cu 1,8% în 2018 față de obiectivul de -1%. Acest lucru se datorează, în principal, creșterii numărului de mărfuri aeriene în T1 2018 în activitatea ITD și creșterii emisiilor de CO2 în America de Nord în T1 și T2, din cauza transportului aerian intern.

- Creșterea cifrei de afaceri a indicatorului "Servicii pentru energie și durabilitate" a avut o evoluție foarte bună, cu + 13,8% în 2018. Creșterea ridicată este dată de segmentul de eficiență energetică în sectorul public din SUA și de câștiguri importante în domeniul cleantech Afaceri. Serviciile de energie și sustenabilitate urmăresc o creștere cu 25% a vânzărilor în 2020, comparativ cu 2017.

Economie circulară:

- Rezultatul indicatorului "Vânzări în cadrul noului nostru program Green Premium" a fost de 45,7% în al patrulea trimestru din 2018. Eticheta ecologică Green Premium Schneider Electric a fost modernizată în 2018 pentru a fi mai de impact pentru clienți. Adăugând indicatorul de mediu și prin intermediul colaborării cu organizații externe, Schneider Electric poate susține obiectivele de sustenabilitate ale clienților săi. Prin intermediul informațiilor de mediu disponibile prin eticheta ecologică Green Premium, compania Schneider Electric si-a ajutat clienții să obțină certificări de clădiri verzi. Din 2019, eticheta ecologică va fi extinsă pentru a include software si servicii.

Sănătate și echilibru:

- Rezultatul indicelui "Angajați care lucrează în țările care au implementat complet politica noastră privind concediul de familie" este prezentat pentru prima dată în acest trimestru. 75% dintre angajații grupului beneficiază de noua politică globală privind concediul de familie. 59 de țări, dintre care șapte dintre cele mai importante zece centre operaționale ale companiei Schneider Electric (China, Franța, India, Mexic, Spania, Marea Britanie și SUA), au implementat pe deplin această politică în decursul primului an de la lansare. Politica globală privind concediul de familie este un etalon în industrie și sprijină angajații Grupului din întreaga lume, oferind timp liber plătit în momentele care contează cel mai mult, permițându-le astfel să își gestioneze mai bine viața personală și munca.

Politica include standarde globale de concediu minim plătit pentru concediul parental primar și secundar, concediu de îngrijire pentru un membru al familiei care are nevoie fie de îngrijire pentru bătrâni, fie de îngrijire pentru o boală gravă și concediu de deces în cazul pierderii unei rude apropiate. Grupul a ales în mod conștient să definească "concediul" și "familia" într-un mod incluziv, recunoscând că definiția familiei, a vieții și a muncii se schimbă în fiecare zi.

Etică:

- Indicatorul "furnizori sub supravegherea Drepturilor omului și a protecției mediului care au primit evaluare specifică la fața locului" - până la finele anului 2018, au fost realizate 155 de audituri. În conformitate cu strategia și viziunea Grupului și pentru a respecta legea franceză 2017 privind Corporate Duty of Vigilance, Schneider Electric s-a angajat să implementeze un plan de vigilență. Acesta include identificarea și gestionarea furnizorilor care sunt cei mai expuși la riscuri, în ceea ce privește practicile de muncă, sănătate, siguranță și mediu. La începutul anului 2018 a fost realizată o evaluare de risc a furnizorilor, la nivel global, cu ajutorul unui instrument recunoscut (Verisk Maplecroft), disponibil prin intermediul parteneriatului Schneider Electric cu Responsible Business Alliance (RBA). Procesele de management de risc ale Grupului includ o serie de acțiuni preventive și de control, cum ar fi audituri la sediu pentru 300 dintre acești furnizori, în 2 ani, selectați în funcție de nivelul lor de risc și de volumul de achiziții.

Dezvoltare: 

- Indicatorul "Persoane defavorizate instruite în managementul energiei" continuă să crească,  196.162 de persoane fiind instruite în peste 45 de țări. Programul a început în 2009 și își propune să ajungă la încă 150.000 de persoane în decurs de 2 ani și la un total de 1 milion până în 2025. Datorită  sprijinului primit, beneficiarii pot obține un loc de muncă calificat sau pot începe o afacere și își pot îmbunătăți perspectivele, contribuind la un mai bun acces la energie modernă și fiabilă, în comunitatea lor. Astăzi, provocarea majoră a programului este de a multiplica impactul acțiunilor, urmărind o politică de parteneriate pe termen lung cu entități locale și globale, capabile să reproducă proiectele. Trei priorități stau la baza anilor următori: antreprenoriatul, integrarea femeilor în profesiile din domeniul energiei și pregătirea formatorilor. Unul dintre parteneriatele majore este cu IECD (Institutul European de Cooperare și Dezvoltare), care a permis deschiderea de centre de formare în Liban, Maroc, Egipt, Nigeria, Coasta de Fildeș și Vietnam.

Resurse:

  • Schneider Electric este numită una dintre cele mai admirate companii din lume in anul 2019 - Fortune’s World’s Most Admired Companies for 2019 
  • Schneider Electric câștigă premiul global ‘The Circulars 2019’, din categoria "Multinaționale", pentru contribuția sa la economia circulară
  • Schneider Electric este selectată în lista CDP Climate A list 2018 pentru al 8-lea an consecutiv și este evaluată pentru prima dată în programul Apă, cu indicele B
  • Schneider Electric este inclusă în Global 100 Most Sustainable Corporations in the World 2019 a Corporate Knights’, pentru al 7-lea an consecutiv, obținând poziția a treia în categoria Conglomerați industriali
  • Schneider Electric a publicat raportul 2019 Corporate Energy & Sustainability Progress Report, 
  • o perspectivă asupra tendințelor, barierelor și oportunităților globale care afectează programele de gestionare a energiei și a emisiilor de carbon.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 0 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 176 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 0 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 176 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video