Global Comfort Technology: Conceptul din spatele noii campanii de comunicare MCE - MOSTRA CONVEGNO EXPOCOMFORT 2014

51 vizualizari
MCE 2014
Distribuie pe
Au inceput pregatirile pentru cea de-a 39-a editie a MCE-MOSTRA CONVEGNO EXPOCOMFORT, liderul expozitiilor dedicate instalatiilor industriale si casnice, aerului conditionat si energiei regenerabile, organizate de Reed Exhibitions Italia si programate pentru 18-21 martie 2014, la Fiera Milano. Editia MCE 2014 se bucura de cifrele excelente inregistrate la editia din 2012: 155.301 vizitatori profesionisti si comercianti, cu o crestere a numarului de vizitatori straini de 5,8% insumand 35.342 participanti proveniti din 136 tari. Un rezultat exceptional realizat la MCE 2012 demonstrat si de faptul ca o treime din spatiul expozitional al urmatoarei editii a fost deja rezervat la sectoarele Incalzire, Racire, Apa si Energie.

Astfel, totul este pregatit pentru noua campanie de publicitate incredintata agentiei GRAMMA, care ofera de peste 20 ani servicii de consultanta, de la identitate vizuala la comunicare integrata, sprijin strategic de inalta calitate si abordari flexibile. “Noua campanie pentru MCE 2014 a fost conceputa prin interpretarea conceptuala a celor patru mari domenii: Incalzire, Racire, Apa si Energie si a integrarii si corelatiei tot mai stranse dintre acestea”.
Conceptul din spatele noii campanii de comunicare: “Global Comfort Technology” a fost conceput de doua persoane creative, Barbara Bottazzini-creative director si Stefano Foresti-senior copywriter. O sfera alcatuita din patru straturi de culori diferite, definind elementele distinctive care alcatuiesc nucleul evenimentului, sustinute de confluenta tehnologiei si inovatiei, ca un intreg. Un proiect original integrat caracterizat de forme abstracte multicolore, reprezentand cele patru sectoare ale expozitiei.

Identitatea vizuala care constituie o parte esentiala a proiectului strategic conceput de Gramma, evidentiaza MCE 2014 si printr-o alegere corecta a cromaticii si codului vizual. “Am impartasit imediat conceptul propus de GRAMMA “Global Comfort Technology”, pentru ca sintetizeaza efectiv universul multilateral al expozitiei, evidentiind valoarea din spatele cercetarii si inovatiei tehnologice, pilonul principal al strategiei de afaceri al companiilor din cele patru mari sectoare ale expozitiei, a declarat Massimiliano Pierini, Business Unit Director al Reed Exhibitions Italia. In mod special, creativitatea dovedita de GRAMMA pentru MCE 2012 reprezinta tema mass-media comuna a editiilor precedente MCE: de la publicitate la nivel national si international prin mijloace traditionale, la mass-media web si de tip social, si nu in ultimul rand, toate materialele de prezentare si promotionale ale expozitiei.

Mai mult, daca alegeti Gramma drept partener, deveniti automat sustinator al unor proiecte intreprinse de Corporate Social Responsibility. Mai presus de toate acestea, Gramma se dedica formarii profesionale a persoanelor aflate in dezavantaj social, in scopul de a le reintegra pe piata muncii. Gramma poate intreprinde proiecte complexe de campanii CRM - asupra marketingului legat de o cauza. Un angajament al Gramma in colaborare cu Just a Drop, evenimentul caritabil promovat de Reed Exhibitions Italia si MCE: o parte din veniturile din vanzari ale expozantilor vor fi donati pentru construirea de rezervoare de presiune si a unui baraj in regiunile Longido si Monduli din Tanzania.

Ultimele noutati cu privire la MCE – MOSTRA CONVEGNO EXPOCOMFORT 2014 sunt disponibile la www.mcexpocomfort.it, pe pagina de Facebook sau Twitter.

MCE - Mostra Convegno Expocomfort
Mostra Convegno Expocomfort este expozitia bienala internationala dedicata instalatiilor din domeniul rezidential si industrial: incalzire, aer conditionat, refrigerare, echipamente, supape, tehnologie sanitara, baie, tratarea apei, unelte, energii regenerabile si servicii. Mostra Convegno Expocomfort este detinuta de Reed Exhibitions, liderul mondial organizator de expozitii, targuri si conferinte, al carui portofoliu include peste 500 de evenimente in 39 de tari, care atrage peste 6 milioane de cumparatori. Reed Exhibitions are 33 de filiale in intreaga lume care deservesc 44 segmente ale industriei, precum si o retea de birouri si promotori in 93 de tari. Infiintata in 1960 ca prima expozitie dedicata industriei din Italia, MCE a fost un lider in sectorul sau timp de 50 de ani gratie capacitatii sale recunoscute de a urmari evolutia pietelor sale de referinta, de a crea oportunitati de discutii si schimburi in domeniul tehnicii, educatiei si politicii.

http://www.mcexpocomfort.it

Tags

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video