Global Comfort Technology: Conceptul din spatele noii campanii de comunicare MCE - MOSTRA CONVEGNO EXPOCOMFORT 2014
Astfel, totul este pregatit pentru noua campanie de publicitate incredintata agentiei GRAMMA, care ofera de peste 20 ani servicii de consultanta, de la identitate vizuala la comunicare integrata, sprijin strategic de inalta calitate si abordari flexibile. “Noua campanie pentru MCE 2014 a fost conceputa prin interpretarea conceptuala a celor patru mari domenii: Incalzire, Racire, Apa si Energie si a integrarii si corelatiei tot mai stranse dintre acestea”.
Conceptul din spatele noii campanii de comunicare: “Global Comfort Technology” a fost conceput de doua persoane creative, Barbara Bottazzini-creative director si Stefano Foresti-senior copywriter. O sfera alcatuita din patru straturi de culori diferite, definind elementele distinctive care alcatuiesc nucleul evenimentului, sustinute de confluenta tehnologiei si inovatiei, ca un intreg. Un proiect original integrat caracterizat de forme abstracte multicolore, reprezentand cele patru sectoare ale expozitiei.
Mai mult, daca alegeti Gramma drept partener, deveniti automat sustinator al unor proiecte intreprinse de Corporate Social Responsibility. Mai presus de toate acestea, Gramma se dedica formarii profesionale a persoanelor aflate in dezavantaj social, in scopul de a le reintegra pe piata muncii. Gramma poate intreprinde proiecte complexe de campanii CRM - asupra marketingului legat de o cauza. Un angajament al Gramma in colaborare cu Just a Drop, evenimentul caritabil promovat de Reed Exhibitions Italia si MCE: o parte din veniturile din vanzari ale expozantilor vor fi donati pentru construirea de rezervoare de presiune si a unui baraj in regiunile Longido si Monduli din Tanzania.
Mostra Convegno Expocomfort este expozitia bienala internationala dedicata instalatiilor din domeniul rezidential si industrial: incalzire, aer conditionat, refrigerare, echipamente, supape, tehnologie sanitara, baie, tratarea apei, unelte, energii regenerabile si servicii. Mostra Convegno Expocomfort este detinuta de Reed Exhibitions, liderul mondial organizator de expozitii, targuri si conferinte, al carui portofoliu include peste 500 de evenimente in 39 de tari, care atrage peste 6 milioane de cumparatori. Reed Exhibitions are 33 de filiale in intreaga lume care deservesc 44 segmente ale industriei, precum si o retea de birouri si promotori in 93 de tari. Infiintata in 1960 ca prima expozitie dedicata industriei din Italia, MCE a fost un lider in sectorul sau timp de 50 de ani gratie capacitatii sale recunoscute de a urmari evolutia pietelor sale de referinta, de a crea oportunitati de discutii si schimburi in domeniul tehnicii, educatiei si politicii.