Interes crescand pentru K 2013 Dusseldorf, 16-23 octombrie 2013

110 vizualizari
K2013
Distribuie pe

 


 

K 2013 – Date sintetice
Targ international, 16-23 octombrie 2013
Nr. 1 mondial pentru plastic si cauciuc
Peridiocitate:
 din 3 in 3 ani
Locul de desfasurare: Centrul expozitional Messe Düsseldorf
Retrospectiva K2010: Expozanti: 3.094 din 56 tari (1.072 din Germania, 2.022 din Austria); Suprafata neta de expunere: 162.093 mp; Vizitatori: 222.000 (din strainatate: 57%)
Sectiuni: Materii prime, materii auxiliare; Semifabricate, componente tehnice si materiale plastice ranforsate; Masini si echipamente pentru industria maselor plastice si cauciucului; Servicii

Cererea de spatii de expunere depaseste suprafata disponibila /Europa si Asia cel mai bine reprezentate
K 2013 continua cu succes traditia de peste sase decenii, toate marile nume prezente la editia din 2010 urmand sa fie prezente la Düsseldorf si in aceasta toamna. Cererea de spatii de expunere a crescut semnificativ, o serie de expozanti extinzandu-si considerabil suprafetele de prezentare. Toate cele 19 hale ale centrului expozitional Messe Düsseldorf vor fi 100% ocupate.

Directorul consiliului de conducere al Messe Düsseldorf, Werner M. Dornscheidt, confirma interesul crescand al intregii branse pentru cea mai importanta expozitie de profil din lume: ”K 2013 ofera o privire de ansamblu asupra unei piete mondiale in continua transformare si va atrage atentia printr-o multitudine de inovatii impresionante. Expozantii nostri lucreaza la turatie maxima la pregatirea noutatilor pe care intentioneaza sa le prezinte la K. Din Düsseldorf se vor raspandi la toamna impulsuri inovatoare catre lumea specialistilor in materiale plastice si cauciuc!”

Aproximativ 3.000 de expozanti vor participa la K 2013 in perioada 16-23 octombrie cu oferte in urmatoarele sectiuni:
• Masini si echipamente
• Materii prime si materiale auxiliare
• Semifabricate, componente tehnice si materiale plastice ranforsate

K este sinonim cu maxima varietate a ofertei si cea mai mare densitate de inovatii in intreaga lume, oferind o privire de ansamblu asupra produselor, tehnologiei si serviciilor. Garantia faptului ca toate sectiunile K reunesc cei mai importanti actori de pe pietele internationale o reprezinta numarul cosiderabil de expozanti si caracterul pregnant international al acestora: printre cele 60 de tari de provenienta a participantilor K se regasesc cu predilectie cele europene, in primul rand Germania, Italia, Austria, Elvetia, Franta si Marea Britanie. Din Romania vor participa la K 2013 patru expozanti: Ducatex S.A., Gravolab C.N.C., Stewo Plastic Prod si Electromagnetica.

Schimbarile de pe piata mondiala sunt, de asemenea, oglindite de K. Companiile din Asia isi extind prezenta la K 2013, atat ca numar, cat si ca suprafata totala, in comparatie cu 2010. Daca este sa facem referire doar la cei mai importanti expozanti K din Asia – China, Taiwan, India, Japonia si Coreea de Sud – suprafata neta de expunere a crescut cu peste o treime in comparatie cu cea de la editia precedenta. Si companiile din SUA au depasit, se pare, cu succes anii de criza si vor ocupa, la K, o suprafata totala de 5.300 mp. Infloritoarea industrie a materialelor plastice din Turcia se va prezenta pe o suprafata neta de 4.000 mp (plus 1.000 mp fata de anul 2010).

K makes the difference!
K 2013 are un nou motto: „K makes the difference“. Un slogan devenit program! K Düsseldorf este barometrul si locul de intalnire al intregii branse, ”scena” din 3 in 3 ani a premierelor tehnologice si inovative. Oferta ”materiala” a exponatelor este intregita printr-o serie de manifestari conexe, de exemplu Salonul ”Plasticul in miscare”. Aici sunt tratate aspecte ale tematicii mobilitatii de la constructii usoare si pana la autovehicule, aparate de zbor si vapoare, modalitati moderne de petrecere a timpului liber.

O noua facilitate
Innovation Compass pe www.k-online.de: Cercetatorii prezinta noile tendinte ale industriei

Expozantii K 2013 aduc in prim plan inovatii si tehnologii ale viitorului
Innovation Compass K 2013 este online. Pe www.k-online.de, renumiti cercetatori ai domeniului polimerilor si tehnologiei aferente prezinta teme de actualitate si directiile de evolutie a pietei in urmatorii ani. Publicarea articolelor de specialitate reprezinta un prim pas in popularizarea multitudinii de inovatii ce vor fi prezentate la cel mai important eveniment al bransei. Expozantii K 2013 au posibilitatea sa introduca in Innovation Compass informatii despre noutatile pe care le propun.

Inovatiile sunt definitorii pentru K Düsseldorf - nicio alta manifestare expozitionala nu ofera o paleta atat de larga de idei si produse noi. La K 2013, intre 16 si 23 octombrie, aproximativ 3.000 de companii din intreaga lume isi vor prezenta ofertele de masini si echipamente, materii prime si materiale auxiliare, semifabricate, componente si produse finite unui public de specialitate. Toti expozantii K 2013 se pregatesc intens pentru a se putea prezenta in cea mai buna lumina la inceputul lui noiembrie, concentrandu-se pe beneficiile pe care le pot oferi clientilor si pe necesitatile potentialilor beneficiari. Innovation Compass faciliteaza orientarea, gasirea noutatilor adecvate fiecarui domeniu de utilizare.

Organizatorii au adaptat motorul de cautare al instrumentului Innovation Compass la evolutiile domeniului, definind sectiunile masini si echipamente, tehnologii, materiale. Prin intermediul acestei matrici de cautare, vizitatorilor K le este oferita, incepand cu septembrie 2013, posibilitatea de a-i gasi pe acei expozanti care au introdus informatii cu privire la inovatii in Innovation Compass, pentru mai buna planificare a vizitei si atingerea obiectivelor propuse.

www.k-online.de: Planificarea eficienta a vizitei la K 2013
Baza de date cu expozantii este online /eTickets cu un singur click /K-App pentru Android si Apple


Cu patru luni inainte de deschiderea portilor K 2013, cea mai importanta expozitie pentru plastic si cauciuc este deja in plina desfasurare pe internet (www.k-online.de). Noua versiune a site-ului face planificarea vizitei si mai rapida. Organizatorii sunt pregatiti pentru un trafic intens pe noul portal, avand in vedere ca inca de la editia precedenta acesta a fost accesat de peste 11 milioane de ori. Portalul ofera o structurara clara a noianului de informatii reunite in jurul subiectelor desfasurarii expozitiei, noutati din bransa, informatii cu caracter stiintific si ponturi pentru pregatirea vizitei. ”Inima” portalului K este baza de date in format electronic, asa-numitul catalog virtual. Utilizatorii pot cauta fie direct dupa numele companiei sau produsului care ii intereseaza, fie dupa tara de provenienta sau codul categoriei de exponate, si in final lista rezultatelor poate fi salvata in formatul dorit. O serie de servicii personalizate, ca de exemplu: MyOrganizer, MyCalendar si MyCatalogue intregesc oferta portalului. Si inca o noutate imbucuratoare, prin K-App, cele mai importante informatii sunt accesibile si pe mobil, atat pentru Android cat si pentru Apple.

Foarte utila este considerata functiunea de matchmaking. Aceasta bursa de contacte ii conecteaza pe vizitatori cu expozantii, facilitand conectarea cererilor cu cele mai potrivite oferte. In acest fel se pot identifica inca inainte de inceperea targului cei mai interesanti potentiali parteneri si stabili intalniri la standurile acestora.

Economisiti bani cu eTicket
O noutate absoluta pentru vizitatorul K o reprezinta pocurarea online a biletelor de intrare si tiparirea lor @home, ce aduce un dublu beneficiu: economie de bani si de timp. Biletul electronic (eTicket) este considerabil mai ieftin la procurarea online: 49 de euro fata de 65 de euro la casa pentru biletul de o zi, respectiv 108 fata de 135 de euro pentru biletul de 3 zile. In plus, permisele de intrare includ, ca si la editia precedenta, facilitatea de transport gratuit cu toate mijloacele de transport publice, in regiunea VRR. Magazinul online de bilete K 2013 este deschis inca din martie la www.k-online.de.

De asemenea Messe Düsseldorf ofera, in colaborare cu Deutsche Bahn si Düsseldorf Marketing & Turismus (DMT), variante atractive de transport intre orice oras din Germania si Düsseldorf (de exemplu 109 euro dus-intors din Hamburg). Oferte de cazare pe durata de desfasurare a targului, in Düsseldorf sau imprejurimi, gasiti la DMT sau la urmatoarea adresa
http://business.duesseldorf-tourismus.de/messe/K/.

Discursul domnului Karsten Houf,
Account Manager K 2013, Messe Düsseldorf GmbH, cu ocazia conferintei de presa K 2013, 26 iunie 2013, Bucuresti

Cand vine vorba despre aplicatii inovatoare, se poate incepe cu produsele si solutiile industriei materialelor plastice si cauciucului. In sectorul ambalajelor sau in constructii, in cel auto sau in electronica, in medicina, gospodarii sau tehnologia comunicatiilor – plasticul este materialul adecvat pentru inovare si dezvoltare durabila. Si este evident: plasticul se prelucreaza cu usurinta, proprietatile sale il fac adaptabil oricarei solutii, este usor si ofera un foarte bun raport pret-performanta. Este utilizat pe scara larga intr-o multitudine de domenii si numarul acestora creste continuu. Cel mai recent, polimerii au patruns in zona economiei de energie si a protectiei mediului.

Industria cauciucului nu se lasa mai prejos. Alaturi de anvelope, care absorb aproximativ 60% din consumul mondial, spectrul domeniilor de utilizare este intregit de „etansare, sigilare, transport“. Elemente din cauciuc etanseizeaza, de ex., acoperisurile marilor stadioane dar si micutele eprubete de uz medical, fac posibila alunecarea lina a vagoanelor de tren, atenueaza zgomotul produse de motoarele in functiune, misca benzile rulante cu un consum minim de energie si dau elicelor eoliene impulsul corect, transporta energie si fluide. Din ce in ce mai multe utilizari isi gaseste si grupa, relativ noua, de materiale a elastomerilor termopastici (TPE). Recent si alte materiale - cum ar fi polimerii biodegradabili – si-au gasit loc in universul TPE.

Din activitatea de cercetare-dezvoltare a fabricantilor de materii prime, producatorilor de masini si utilaje, companiilor prelucratoare si institutelor de invatamant/centrelor de formare si perfectionare rezulta standarde care modeleaza piata: liderii domeniului materialelor plastice si cauciucului isi obtin circa o treime din cifra de afaceri din produse mai noi de trei ani.

K 2013 – platforma pentru premiere
Pentru a intalni cele mai inovatoare companii din bransa este nevoie de o platforma de prezentare. Iar atunci cand este vorba de plastic si cauciuc, aceasta se numeste, de 60 de ani, K Düsseldorf. O data la trei ani, aici se reunesc expozanti si vizitatori de pe toate continentele pentru intalnirea cu partenerii traditionali si gasirea de noi colaborari, pentru dialogul intre furnizori si beneficiari. Vizitatorii de specialitate apreciaza K pentru ca ofera o privire de ansamblu asupra stadiului actual si perspectivelor domeniului, cunoasterea celor mai noi produse si aplicatii si schimburile de pareri. Expozantii vin la K pentru a se prezenta specialistilor, a se „masura“ cu competitorii lor si a descoperi din timp tendintele ce vor „face legea“ pe noile piete.

Inovatiile abunda la K – nicio alta manifestare expozitionala nu ofera o paleta atat de larga de idei si produse noi. La K 2013, intre 16 si 23 octombrie, aproximativ 3.000 de companii din intreaga lume isi vor prezenta ofertele de masini si echipamente, materii prime si materiale auxiliare, semifabricate, componente si produse finite unui public de specialitate.

Producatorii de plastic si cauciuc, dar si industriile beneficiare vor putea intalni la K 2013 elita progresului tehnologic. Din nou, aproape 200.000 de vizitatori de specialitate vor fructifica aceasta oportunitate. Pentru majoritatea expertilor, prioritatea principala a vizitei la K, asa cum a reiesit aceasta din sondajul realizat la editia precedenta, din octombrie 2010, o reprezinta informarea cu privire la tendinte si inovatii, sisteme si aplicatii: peste 90 la suta dintre vizitatori au fost satisfacuti si foarte satisfacuti de participare.

K makes the difference!
K 2013 are un nou motto: „K makes the difference“. Un slogan devenit program, si de aceasta se vor putea convinge toti participantii, fie ei expozanti sau vizitatori. K se deosebeste in toate aspectele principale de celelalte manifestari de profil, aducand participantilor beneficii clare, unice in lume.

Avantajul ofertei
K este sinonim cu maxima varietate a ofertei si cea mai mare densitate de inovatii in intreaga lume, oferind o privire de ansamblu asupra produselor, tehnologiei si serviciilor. Garantia faptului ca toate sectiunile K reunesc cei mai importanti actori de pe pietele internationale o reprezinta numarul considerabil de expozanti si caracterul pregnant international al acestora: printre cele 60 de tari de provenienta a participantilor K se regasesc cu predilectie cele europene, in primul rand Germania, Italia, Austria, Elvetia si Franta.

Schimbarile de pe piata mondiala sunt, de asemenea, oglindite de K. Companiile din Asia isi extind prezenta la K 2013, atat ca numar, cat si ca suprafata totala, in comparatie cu 2010. Daca este sa facem referire doar la cei mai importanti expozanti K din Asia – China, Taiwan, India, Japonia si Coreea de Sud – suprafata neta de expunere a crescut cu peste o treime in comparatie cu cea de la editia precedenta. Si companiile din SUA au depasit, se pare, cu succes anii de criza si vor ocupa, la K, o suprafata totala de 5300 mp. Infloritoarea industrie a materialelor plastice din Turcia se va prezenta pe o suprafata neta de 4000 mp (plus 1000 mp fata de anul 2010).

Toti liderii de piata vor fi reprezentati la K 2013, si in afara de acestia numerosi si interesanti ”nou veniti” si subsidiare. Acestia oglindesc intregul spectru al industriei, de la solutii standard si pana la high-tech, de la procedee traditionale pana la strategii vizionare, ceea ce garanteaza buna reflectare a principalelor tematici ale bransei, in principal eficienta energetica a resurselor si a materialelor.

Avantajul completitudinii
La K este reprezentat intregul lant de productie al domeniului, de la fabricarea de materii prime, trecand prin constructii de masini, inclusiv intregul segment al perifericelor si pana la prelucrare. Dar si cauciucul este o sectiune ”cu greutate” in cadrul expozitiei. Desi mai restrans ca suprafata, joaca un rol important pentru industriile beneficiare fiind un domeniu inalt inovativ. Magistrala cauciucului din hala 6 este o sectiune interesanta din K Düsseldorf, foarte apreciata de vizitatori.

Chiar si numai faptul ca targul international de la Düsseldorf ilustreaza fidel industria de profil il face atat de atractiv pentru vizitatorii de specialitate din intreaga lume. Acesta este motivul pentru care expertii din industriile beneficiare vin in numar foarte mare la Düsseldorf: K este cea mai importanta platforma de comunicare pentru dezvoltatori, constructori si specialisti in prelucrare din diverse ramuri industriale.

Avantajul impartirii pe sectiuni
Centrul expozitional Messe Düsseldorfer se distinge prin buna sa functionalitate si - in ciuda marimii sale considerabile - distante scurte. Structurarea clara a editiei din 2013 faciliteaza o privire de ansamblu si permite fiecarui vizitator sa gaseasca rapid si fara ocolisuri informatiile dorite si expozantii vizati:

Producatorii de masini si echipamente sunt gazduiti de halele 1-4 si 9-17, suprafata totala ocupata de acestia fiind si mai mare decat la editia precedenta. Ei sunt in mod traditional cel mai numeros grup de expozanti la K, cu cea mai cuprinzatoare oferta de tehnologii inovative de productie, prelucrare si finisare.

Furnizorii de materii prime, semifabricate si componente tehnice expun in halele 5-8a. Și oferta de materii prime este aproape dubla fata de 2010, tematicile principale ale acestei sectiuni fiind optimizarea materialelor plastice standard, bio, cu proprietati speciale si ranforsate, precum si cele mai noi evolutii in domenii ca materiale structurale si polimeri functionali pentru aplicatii ale viitorului.

Avantajul programului de manifestari conexe
Diversitatea ofertei expozantilor este intregita de programul manifestarilor conexe care le aduce vizitatorilor de specialitate un beneficiu suplimentar. De exemplu salonul specializat din hala 6 organizat la aceasta editie sub titulatura ”Plasticul in miscare”. Aici sunt tratate aspecte ale tematicii mobilitatii de la constructii usoare si pana la autovehicule, aparate de zbor si vapoare sau chiar monilitate individuala si modalitati moderne de petrecere a timpului liber. Va fi vorba atat de concepte ecologice energetice si de transport cat si de metamorfozarea lumii profesionale si a timpului liber datorita mijloacelor de comunicare. Pornind de la o selectie de exponate, experti din cercetare si industrie vor sustine runde zilnice de discutii in care vor fi analizate printre altele multiplele domenii de utilizare ale plasticului si cauciucului intr-o ”viata in miscare”.

Sectiunea speciala K 2013 este organizata din nou de Messe Düsseldorf in colaborare cu industria germana a materialelor plastice, sub patronajul PlasticsEurope Deutschland e.V.

In premiera la K 2013 institute de invatamant si cercetare prezinta tematici ale viitorului in cadrul Science Campus. Amplasarea acestuia in hala 7.0 faciliteaza o privire de ansamblu si mai buna asupra activitatilor si rezultatelor cercetarii, imbunatatind dialogul intre stiinta si industrie.

Materiale plastice bio – atat cele care includ componente bio cat si cele biodegradabile – sunt o tema de mare actualitate. Cei care doresc sa se informeze cu privire la potentialele si sansele acestor materiale gaseste o multitudine de expozanti la K 2013. In plus, in colaborare cu Bioplastics Magazine, Messe Düsseldorf organizeaza alte trei manifestari pentru specialisti, in perioada 17-19 octombrie, in intervalul orar 8-12, cu titlul Bioplastics Business Breakfasts.

Asa numitele printed electronics reprezinta un alt subiect preferat al specialistilor, care se va regasi si la K 2013: de la tehnologii de imprimare si pana la acoperiri functionale ca de exemplu solutii RFID, display-uri flexibile si OLED. Celor interesati le este pusa la dispozitie o brosura cu toti expozantii K 2013 care prezinta astfel de solutii.

Avantajul serviciilor
Messe Düsseldorf este unul dintre cei mai mari organizatori de targuri si expozitii la nivel mondial, cu un program ce include peste 50 de targuri de specialitate in Germania si aproape 100 de manifestari proprii, respectiv participari in strainatate. Astfel vizitatorii K 2013 pot fi siguri ca vor gasi la Düsseldorf cele mai eficiente servicii.

Pentru a putea prezenta multutidinea inovatiilor, a fost dezvoltat, inca de la editia din 2010, instrumentul Innovation Compass. De la prima sa aparitie acesta a fost foarte apreciat de experti iar organizatorii l-au perfectionat continuu. Cu sase saptamani inainte de inceperea targului vor fi accesibile in retea informatii cu caracter special furnizate de expozanti. Cu ajutorul unui motor de cautare, cei interesati pot gasi pe http:// ic-k-online.de companii individuale, produse si tehnologii pentru domenii de utilizare bine delimitate. In acest fel specialistilor le este inlesnita pregatirea optima a vizitei la K.

Portalul www.k-online.de ofera in plus expozantilor si vizitatorilor o multitudine de noutati utile. Portalul de servicii al targului international de mase plastice a fost primit cu mare entuziasm in lumea virtuala – in fiecare luna 40.000 de accesari. Noutati din bransa, informatii de la institutele de cercetare, link-uri catre publicatii de specialitate s.a.m.d. ofera utilizatorului un considerabil avantaj de natura informationala. Exista o optiune de abonare la newsletter-ul electronic si configurarea serviciilor personalizate gratuite cum ar fi MyOrganizer, MyCalendar (stabilire de intalniri cu expozantii) si MyCatalogue (liste de expozanti in domeniile vizate). Spectrul de informatii este intregit de oferte de cazare, inclusiv posibilitatea rezervarii online.

Incepand cu luna aprilie lista companiilor expozante si intreaga paleta de produse si servicii ale acestora sunt accesibile in sectiunea bazei de date electronice. Venind in sprijinul vizitatorilor cu o interfata optima de cautare dupa numele firmei, categoria de produse si denumirea produsului. Si daca, in aceste conditii, inca mai exista intrebari, exista K-Matchmaking. Acest instrument online vine in sprijinul tuturor celor care au intrebari speciale pentru expozanti sau cauta un produs cu anumite caracteristici foarte bine definite. Toate solicitarile introduse in aceasta sectiune sunt fara obligatii. Caracterul de anonimitate se pastreaza pana in momentul in care expozantul trimite raspunsul. Abia dupa aceasta persoana interesata decide daca accepta comunicarea bidirectionala prin e-mail.

O noutate absoluta pentru vizitatorul K o reprezinta procurarea online a biletelor de intrare si tiparirea lor @home, ce aduce un dublu beneficiu: economie de bani si de timp. Biletul electronic (eTicket) este considerabil mai ieftin la procurarea online: 49 euro fata de 65 euro la casa pentru biletul de o zi, respectiv 108 fata de 135 euro pentru biletul de 3 zile. In plus, permisele de intrare includ, ca si la editia precedenta, facilitatea de transport gratuit cu toate mijloacele de transport publice, in regiunea VRR. Magazinul online de bilete K 2013 este deschis inca din martie la www.k-online.de.

Si inca o noutate imbucuratoare, prin K-App, cele mai importante informatii sunt accesibile si pe mobil, atat pentru Android cat si pentru Apple.
Odata ajunsi in centrul expozitional, vizitatorilor le sunt puse la dispozitie o multitudine de servicii, de la cabinet medical si bancomate, diverse magazine si birouri de turism si pana la restaurante si intermediere de personal si rezervare de camere.

Insa K nu se termina la portile centrului expozitional. Multe afaceri si discutii incepute in pavilioanele expozitionale se muta seara in renumitul centru vechi al orasului. Cu bogatia sa de localuri si magazine, muzee, spectacole, Opera Nationala, teatru dar si centre comerciale si magazine de lux, Düsseldorf ii vorbeste fiecaruia pe limba lui.

Si un lucru este incontestabil in industria materialelor plastice si cauciucului: daca te intereseaza inovatiile, daca vrei sa gasesti clienti pentru produsele tale sau noi furnizori, daca planuiesti sa investesti in tehnologie sau sa te informezi despre competitori, cu alte cuvinte sa iti asiguri pozitia meritata pe piata, vizita la K este obligatorie. Ne vedem la Düsseldorf!

Tags

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Opinii

Licitatii

Reea Agency

Video