ISH confirma impresionant pozitia sa de lider al expozitiilor de top din domeniul Energiei si Apei

68 vizualizari
ISH2013
Distribuie pe

Axare pe teme recente, cum ar fi noua paradigma energetica si schimbarile demografice

Un numar mai mare de vizitatori proveniti de pe pietele in crestere
ISH a inregistrat mai mult succes ca oricand – cea mai mare expozitie din domeniul designului inovator dedicat salilor de baie, incalzirii eficiente energetic si tehnologiei aerului conditionat precum si energiilor regenerabile, s-a incheiat cu cresteri la toate cifrele cheie de referinta. In perioada 12-16 Martie 2013, un numar de 2.434 expozanti (2011: 2.382) si-au expus noile produse, multe dintre acestea in premiera mondiala – pe o suprafata de 258.000 mp (2011: 255.900). Pe durata celor cinci zile ale expozitiei, un numar de aprox. 190.000 vizitatori au trecut in revista inovatiile producatorilor mondiali de top. Debut tardiv al iernii in zonele indepartate ale Europei a impiedicat inregistrarea unei participari mai ample. Insa si anul acesta, o treime din totalul vizitatorilor, au provenit din afara Germaniei. „Aceste cifre sunt dovada impresionanta a pozitiei dominante pe care ISH o ocupa, de lider al expozitiilor din domeniul apei si energiei”, afirma Wolfgang Marzin, President and Chief Executive Officer (CEO) al Messe Frankfurt. “In privinta tuturor criteriilor importante precum calitatea produselor, expozanti si numarul vizitatorilor, precum si al caracterului international, ISH este expozitia de neegalat in domeniul sau de referinta”.

Axandu-se asupra conservarii resurselor si durabilitatii, cel mai mare targ dedicat realizarilor industriale din sectorul sanitar, incalzire, aer conditionat, aflat la cea de-a 27-a editie a prezentat toate tehnologiile care trateaza eficient cele doua resurse, apa si energia. Sub denumirea ISH Energy, producatorii au expus solutii orientate spre viitor si gata de lansare pe piata, dedicate domeniului rezidential si serviciilor tehnologice pentru cladiri. Utilizand produse moderne si eficiente de aer conditionat, incalzire si ventilatie, se poate economisi pana la 50% din consumul de energie al unei locuinte. Investitiile in noile tehnologii nu doar aduc o contributie importanta la noua paradigma a energiei, ci si reduc costurile de exploatare. Pe langa acestea, sunt imbunatatite functionalitatea, confortul, comoditatea si sentimentul de bunastare. Sectiunea intitulata ISH Water a demonstrat faptul ca designul si solutiile relevante pentru toate generatiile nu se exclud reciproc. Spatiul dedicat salii de baie castiga tot mai multa importanta pentru utilizatori in sensul contributiei pe care il are la starea de confort si comoditate in general al locuintei. In acelasi timp, din cauza schimbarilor demografice, se inregistreaza o cerere crescanda pentru bai care sa poata fi utilizate de-a lungul catorva generatii. Expozantii au expus in acest sens numeroase moduri in care aceste cerinte privind baia pot fi cel mai bine indeplinite cu ajutorul solutiilor integrate.

Structura vizitatorilor a reflectat de asemenea profilul ISH ca eveniment de top pentru combinatia energiei si apei. Reprezentand aproximativ 35% din numarul vizitatorilor, comertul cu instalatii a reprezentat cel mai mare grup in randul participantilor, la fel ca in anii precedenti. La fel de mare este si procentul vizitatorilor din afara Germaniei. Un plus clar a fost inregistrat in special din partea pietelor aflate in crestere. Acestea au inclus Europa de Est, Africa de Nord, Asia de Sud Est, Orientul Mijlociu si China.

La fel de buna a fost si evaluarea calitatii expozantilor si vizitatorilor la editia din acest an a ISH. Expozanti germani, in special, au exprimat atitudini pozitive in sondajul intreprins de Messe Frankfurt cu privire la climatul economic actual, in sectorul in cauza. 94% dintre cei chestionati au calificat climatul economic ca fiind bun sau satisfacator. Pozitive au fost de asemenea, ratingurile in privinta masurii in care acestia si-au atins obiectivele stabilite cu privire la targ (85%), precum si masura in care au reusit sa ajunga la grupurile-tinta (76%). Aceste cifre reprezinta o crestere de 2, respectiv 3 procente fata de editia precedenta. Evaluarile din partea expozantilor proveniti din afara Germaniei cu privire la gradul in care acestia si-au atins obiectivele cu privire la targ au fost de asemenea bune (81%), la fel cum a fost si evaluarea de ansamblu din partea acestora (79%).

Cele mai pozitive evaluari au venit din partea vizitatorilor. Evaluarea medie pentru gama de produse prezenta in cadrul expozitiei a fost de 97% - din nou, o crestere cu 3 procente fata de 2011. Vizitatorii din afara Germaniei in special s-au aratat a fi deosebit de multumiti de gradul in care si-au atins obiectivele pe durata expozitiei. Evaluarea generala a evenimentului a ramas la un nivel constant de 96%.

Asociatiile care au sponsorizat ISH au inregistrat de asemenea un rezultat pozitiv:

Manfred Stather, Presedintele Central Association of Sanitation, Heating and Air-Conditioning (Zentralverband Sanitär Heizung Klima– ZVSHK)
”Din punctul nostru de vedere, editia de anul acesta a fost una de succes. Ca reprezentanti ai celui mai mare grup de vizitatori, suntem fericiti daca comerciantii din sectorul nostru sunt fericiti. Si fara rezerve, acestia au fost fericiti; in ciuda zapezii si a vremii reci, ISH a fost un eveniment obligatoriu in calendarul acestora. Reteta succesului acestui targ de top, care ne-a fost de mare ajutor timp de multi ani, a fost din nou dezvaluita: prezentari de produse inovatoare din domeniul apei, al incalzirii si ventilatiei, toate reunite sub egida unei singure expozitii”.

Andreas Dornbracht, Chairman of the Association of the German Sanitation Industry (Vereinigung der Deutschen Sanitärwirtschaft e.V. – VDS)
”In ciuda dificultatilor intampinate in prima zi si a problemelor intampinate de cei care au calatorit de la mare distanta, vizitatorii au reusit sa depaseasca momentul, umpland spatiul expozitional in zilele urmatoare. Notabile au fost in special numarul de participanti internationali si pregatirea excelenta a vizitatorilor pentru expozitie. Interesul acestora a fost atras nu numai de multele si variatele produse expuse, dar, din ce in ce mai mult, de filozofia din spatele produselor, marcilor, conceptelor privind salile de baie. Pentru inca o data, si mai ales anul acesta, ISH s-a dovedit a fi targul mondial de top si o sursa indispensabila de inspiratie pentru sectorul baii, atat pe plan national cat si international”. 

Manfred Greis, President of the German Industry Association for Building Services, Energy and Environmental Technology (Bundesindustrieverband Deutschland Haus-, Energie- und Umwelttechnik - BDH)
”BDH este multumita de editia din acest an a ISH. Vremea a avut, firesc, efect asupra numarului de vizitatori, insa acest lucru a fost compensat de calitatea inalta a vizitatorilor expozitiei. La acest targ, industria si-a demonstrat din nou punctele sale forte inovatoare de pe piata incalzirii. Cu aceste solutii tehnice poate fi realizata noua paradigma energetica de pe piata incalzirii. De o importanta deosebita pentru BDH este internationalizarea continua a vizitatorilor. S-a inregistrat in primul rand o crestere a numarului de vizitatori proveniti din Asia si America de Nord. Aceste cifre demonstreaza interesul international considerabil pentru produsele si sistemele germane. Forumul organizat de BDH, Messe Frankfurt si 11 asociatii partenere pe tema Tehnologiei si Energiei, s-a bucurat din nou de interes nu doar din partea vizitatorilor din Germania, ci si al celor internationali”.

Prof Ulrich Pfeiffenberger, Chairman of the Board of the Building Climate Institute (Fachinstitut Gebäude Klima e.V. - FGK)
”ISH/Aircontec 2013 a dovedit din nou ca este evenimentul major din domeniul aerului conditionat, al tehnologiei ventilatiei care stabileste noi standarde in domeniu. Reprezentantii industriei din Germania au prezentat unele inovatii fascinante de imbunatatire a eficientei energetice, a confortului si a calitatii aerului interior. ISH a reflectat dezvoltarile curente din domeniul aerului conditionat si a tehnologiei ventilatiei, atat in locuinte cat si in cladiri non-rezidentiale, si cu acestea si-a continuat povestea de succes. Expozantii din domeniul aerului conditionat si ventilatiei au fost incantati de editia din acest an a expozitiei, de caracterul inalt de internationalitate a acestuia si de calitatea vizitatorilor. Forumul organizat de FGK a confirmat aceste impresii”.

Hermann W. Brennecke, President of the VdZ Forum for Energy Efficiency in Building Services Technology
“Anul acesta, la ISH au fost expuse numeroase tehnologii si solutii pentru noua paradigma energetica, devenind clar faptul ca piata instalatiilor de incalzire au un rol cheie in cadrul acesteia. Am gasit aceasta combinatie a apei si energiei deosebit de convingatoare, creand o intrepatrundere practica intre energie, problemele legate de eficienta energetica si design”.

12 firme romanesti la ISH 2013
Romania a fost prezenta la ISH Frankfurt, cu un pavilion national organizat de Ministerul Economiei in parteneriat public-privat cu Asociatia Exportatorilor si Importatorilor din Romania (ANEIR), cu finantare partiala de la bugetul de stat, in cadrul programului de sustinere si promovare a exporturilor, conform OUG 120/2002 si HG 296/2007.
La editia din 2013, Romania a participat cu un pavilion de 262 mp., alcatuit din 2 standuri, unul de 109 mp situat in cladirea Galleria si unul de 153 mp., intr-un spatiu expozitional amenajat in curtea complexului expozitional. 
Pavilionul national a fost impartit de 12 firme romanesti: ALLIANTZ ECOTERM Ilfov, CAVAL Cluj, ECOHORNET Ilfov, ECO SENMETAL Ilfov, FIBREX Salaj, PANASOL Buzau, RADOX Bucuresti, RADOX RADIATORS Bucuresti, ROCOTHERM RADIATORS Campulung Muscel, ROYAL LAND Ilfov, SOLEX Alba, SORAN ENTERPRISE Ilfov. Acestea au expus: radiatoare, cazane pentru incalzire centrala pe lemne si peleti, convectori de pardoseala, cazi de baie, obiecte din ceramica, panouri solare, tevi si fitinguri din materiale plastice pentru constructii si echipamente electrice.

Urmatoarea editie a ISH va avea loc intre 10-14 martie 2015 la Frankfurt am Main.


Declaratii ale expozantilor la ISH 2013

Mathias Schott, Director Marketing, Duravit AG:
”ISH a demonstrat din nou faptul ca este atractiv atat pentru vizitatorii din Germania cat si pentru cei proveniti din alte tari, in conformitate cu orientarea internationala a Duravit AG. ISH este platforma optima de prezentare a tehnologiilor inovatoare. Raspunsul din partea vizitatorilor a fost unul extrem de pozitiv, iar noi suntem mai mult decat multumiti”.

Ralf Becker, Director, Kohler K&B EMEA:
”Pentru Kohler, ISH are un rol cheie pentru pietele din Europa, Orientul Mijlociu si pietele din Africa. Utilizand aceasta platforma, ne putem evidentia si extinde pozitia ca si companie de top in sectorul sanitar”.

Martin Zährl, Manager Germany, Business Unit Control Products & Systems, Siemens Building Technologies Division, Frankfurt:
“Suntem foarte incantati de editia ISH de anul acesta, de raspunsul pozitiv cu privire la standul nostru, la solutiile si produsele noastre. Cu totii suntem incantati de standardul ridicat al discutiilor purtate in cadrul standului nostru si cu expertii din sectorul vizat. Acest lucru este caracteristic pentru ISH, ceea ce il face targul de top din domeniul incalzirii, ventilatiei, aerului conditionat si automatizarilor pentru cladiri”.

Lutz Reuter, CEO, TROX:
”Editia ISH de anul acesta a fost un nou eveniment de succes pentru TROX. Cele aproximativ 30 de produse noi pe care le-am prezentat la targ s-au bucurat de interesul vizitatorilor experti”.

Carsten Krumm, Director vanzari WILO SE pentru Germania, Austria si Elvetia:
”La ISH 2013 am putut arata clientilor ceea ce ne ghideaza – de a le face viata si munca cat mai usoare cu putinta. Datorita noului nostru logo, noului slogan ’Pioneering for You’, cat si noii pompe submersibile Axum PRO cu tocator, a sistemului de inalta presiune pentru apa in cazul stingerii incendiilor si a sistemului de inalta eficienta pentru cresterea presiunii apei SiBoost Smart, am atras mai multi vizitatori decat la editiile precedente”.

Dirk Thielker, Marketing Manager, Viega:
”Desi unii clienti de-ai nostri au lipsit in prima zi a expozitiei din cauza vremii, am avut parte de numeroase discutii de calitate. ISH este pentru sectorul nostru evenimentul nr.1 si speram ca si urmatoarea editie din 2015 sa ne indeplineasca asteptarile”.

Consuelo Savoini, Biroul de presa al Zucchetti.Kos: 
”Pentru Zucchetti.Kos, ISH 2013 a fost un eveniment de succes. Suntem mandri de premiul Design Plus obtinut de colectia noastra Savoy, expusa in cadrul Galeriei dedicate acestor produse. Ca si editiile precedente, ISH 2013 a fost organizat perfect de catre Messe Frankfurt si dorim sa multumim tuturor celor care ne-au ajutat, Singurul punct negativ a fost vremea: zapada din prima si a doua zi a impiedicat pe multi sa ajunga la targ, iar acest lucru a dus la o participare mai scazuta in prima zi”.

Tags

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 13.059 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 800 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 28.700 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video