Grija pentru apă: Summit-ul GROHE X 2023 abordează incertitudini despre viitorul apei

33 vizualizari
Summit grohe 2023
Distribuie pe
  • Summit-ul digital GROHE X „Grija pentru apă” va avea loc în perioada 7-9 martie 2023, pe platforma de experiență GROHE X
  • Fiecare zi a Summit-ului este dedicată uneia dintre macrotendințele urbanizării, sus-tenabilității, sănătății și stării de bine
  • Dezbaterea se va concentra pe: Ce face dintr-un loc acasă? Cum vom trăi și vom folosi apa în viitor? Cum poate apa să ajute la vindecarea unei populații din ce în ce mai stresate?

Când folosim apa, avem tendința să uităm de valoarea existențială pe care o are – și că nu este o resursă infinită pe care să o risipim. De aceea, GROHE, unul dintre principalele branduri mondiale de soluții complete pentru baie și accesorii pentru bucătărie, va dedica Summit-ul GROHE X „Grija pentru apă” din 7-9 martie 2023 elementului fără de care nu putem trăi: apa.

Societățile din întreaga lume se confruntă cu numeroase provocări care necesită un schimb de cunoștințe, idei noi și abordări inovatoare combinate cu o doză mare de pragmatism. În timpul Summit-ului GROHE X, brandul va evidenția relevanța și valoarea apei, reunind spe-cialiști din industrie pentru a demonstra că are nevoie de un întreg ecosistem pentru ca schimbarea să aibă loc.

„Vom privi apa în contextul tendințelor cheie care ne modelează industria și viitorul vieții: ur-banizarea, sustenabilitatea, sănătatea și starea de bine. Ne vom întreba cum arată viitorul vieții într-o lume care pare să se miște mai repede decât oricând. Cum putem contribui pentru clădiri mai sustenabile? Și, în sfârșit, ce potențial are apa ca o nouă experiență de mindfulness”, spune Jonas Brennwald, lider, LIXIL EMENA.

Summit-ul GROHE X invită participanții să se alăture discuției în diferite formate. De la cur-suri axate pe aspecte practice, discuții în panel care stârnesc gândirea, până la idei pline de inspirație și surte informări, platforma de experiență digitală GROHE X răspunde diverselor nevoi ale întregului ecosistem pe care brand-ul încearcă să-l implice. Programul va fi com-pletat de vitrine de produse și noi tehnologii GROHE, oferind clienților cel mai bun suport posibil pentru a-și dezvolta afacerile într-un viitor sustenabil.

GROHE are plăcerea de a anunța următorul panel de speakeri și invitați confirmați:

  • Elina Hiltunen, The Futures Agency, va demonstra cum ne putem crea scenarii care să ne arate ce se poate întâmpla în viitor și să ne sugereze potențiale căi de dezvoltare.
  • Børge Ousland, aventurier norvegian și explorator polar, ne va împărtăși cum observă schimbările climatice și efectele acesteia în timpul expedițiilor sale.
  • Beth Healey, cercetător pentru Agenția Spațială Europeană, își va prezenta de-scoperirile despre dependența umanității de apă.
  • Thomas Rau, fondatorul Turntoo și RAU architects; Anne-Vera Deinhammer, Direc-tor pentru Circular Cities & Regions, Circular Economy Forum Austria; și Gerhard Sturm, lider în dezvoltare comercială, LIXIL EMENA, vor discuta despre cum trebuie să construim un viitor sustenabil.
  • Tina Norden, director, Conran and Partners; Rhael „LionHeart” Cape, artist Spoken Word; Dr. Alan Dilani, Fondator, Academia Internațională pentru Design și Sănătate; iar Karl Lennon, Leader Projects Channel A&D, LIXIL EMENA, vor analiza puterea terapeutică a arhitecturii.

Înregistrați-vă acum pentru a vă asigura un loc la Summit-ul GROHE X „Grija pentru apă” de anul acesta și obțineți informații directe despre modul în care GROHE abordează provocările viitoare în jurul elementului care este nimic mai puțin decât existențial.

Află mai multe despre Summit-ul GROHE X ”Grija față de apă” și înregistrează-te aici.

Programul în detail poate fi găsit aici

Urmăriți GROHE și pe canalele social media Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn și YouTube

 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 4.000 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 5.829 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.100 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video