JYSK prezintă trendurile anului 2023

19 vizualizari
trenduri jysk 2023
Distribuie pe

Pentru noile produse pe care le va lansa în anul 2023, designerii JYSK s-au inspirat din cele două trenduri noi ale anului, RELEASE și BELONGING, care au oferit direcția stilistică a noului sortiment al retailerului scandinav.

În fiecare an, departamentul Range & Design din JYSK stabilește direcția pe care noile produse din sortiment o vor urma. Trendurile pentru anul în curs au influențat felul în care vor arăta noile produse și materialele din care sunt făcute.

Trendurile sunt stabilite în urma analizei dorințelor consumatorilor și a datelor de pe piața de retail.

Anul 2023 aduce două noi trenduri: RELEASE și BELONGING.

RELEASE 2023

Ultimii ani din viața noastră au fost marcați de incertitudini, dar acum simțim nevoia să ne eliberăm de toate frământările. Vrem să ne putem permite, din nou, să celebrăm viața și să ne bucurăm de momentele de fericire.

Căutăm un sentiment de nostalgie și vrem să ne înconjurăm de trenduri retro precum materiale matlasate și culori inspirate din anii 1970, precum portocaliu și roz, amestecate cu tonuri de albastru, nisipiu și gri deschis, care evidențiază formele simple.

release

Cu trendul RELEASE ne îndepărtăm de conformitate și ne stabilim propriile reguli despre cum să trăim și cum să ne bucurăm de viață. În spațiul în care locuim, vrem să putem să ne relaxăm, să respirăm adânc și să facem o pauză.

release

BELONGING 2023

Este natural pentru oameni să își dorească să fie iubiți și să se simtă în siguranță acolo unde se află. Cu BELONGING, ne concentrăm atenția asupra unui spațiu care să ofere confort și să ne permită să ne folosim energia pentru a ne bucura de cei pe care îi iubim.

Apreciem natura și lumea în care trăim, de aceea folosim materiale naturale precum lemnul și fibrele textile naturale, într-un amestec de franjuri și margini cu volane care oferă o atmosferă de casă rustică.

belonging

Culorile scandinave calme și relaxante, precum nuanțele de verde, albastru deschis și tonurile neuter de maro și gri sunt folosite pentru a face spațiul mai apropiat de cel natural. Astfel, ne simțim mai conectați cu natura, cu ceilalți și cu noi înșine.

belonging

JYSK este un lanț internațional de magazine de mobilă, de origine scandinavă, care facilitează mobilarea fiecărei camere din orice casă și grădină. Cu peste 3.200 de magazine fizice și magazine online în 48 de țări, JYSK are întotdeauna o ofertă excelentă și oferă servicii competente, indiferent de modul în care clienții aleg să cumpere. Fondatorul Lars Larsen a deschis primul magazin în Danemarca, în 1979. În prezent, JYSK are peste 30.000 de angajați. JYSK este deținut de familia din spatele Lars Larsen Group, cu o cifră de afaceri totală de 5,255 miliarde EUR în anul financiar 2020/21. JYSK a avut o cifră de afaceri de 4,87 miliarde EUR in anul financiar 2021/22.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent peste 125 de magazine în România.

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK continuă expansiunea în România în 2023. Anul acesta, compania planifică deschiderea a cel puțin 15 magazine noi și modernizarea a minim 13 magazine mai vechi.

 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 100.840 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 32.639 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 689 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 71.853 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video