Aerteknika

HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile

HORNBACH deschide in Romania magazin online
vizualizari
  • Până la finalul anului 2018, peste 80% din produsele de stoc din magazine vor fi disponibile și online
  • Clienții au posibilitatea de retur în 30 de zile de la livrarea mărfurilor
  • Prețurile produselor HORNBACH sunt identice în magazine și în magazinul online
  • Livrarea mărfurilor comandate online este făcută în 2-3 zile la orice adresă din România

 

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții şi grădinărit, lansează oficial magazinul online în România, de unde clienții pot alege din peste 27.000 de produse. Compania anunță extinderea treptată a sortimentului de produse și țintește listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018.

Pornind de la ideea „Începe acum proiectele tale și online“, magazinul online poate fi accesat la adresa www.hornbach.ro. Începând cu data de 23 ianuarie, clienții pot alege dintr-o gamă variată de materiale de construcții și produse de grădinărit.Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH România

În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienților noștri. Astfel, deschiderea magazinului online în România a venit ca un pas natural în evoluția business-ului nostru. De acum, persoanele pasionate de proiecte de bricolaj au posibilitatea de a consulta în magazinul nostru online informații detaliate cu privire la proiectele lor și pot face cumpărături ușor, economisind timp“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH România.

Clienții dispun din acest moment de mai multe posibilități pentru reducerea timpului necesar realizării cumpărăturilor: fie comandă online și solicită expedierea mărfurilor la domiciliu sau la șantier, fie se informează online și cumpără în magazin. Din cele peste 27.000 de articole prezentate pe site, majoritatea vor putea fi livrate la orice adresă din România în termen de 2-3 zile.

De asemenea, din cele peste 27.000 de produse listate, aproximativ 23.000 de produse pot fi rezervate pe site și ridicate personal din magazinul selectat, după 4 ore de la rezervare. Restul de 4.000 de produse pot fi rezervate doar în magazinele HORNBACH și apoi ridicate de către clienți.

Cele mai bune prețuri online și offline

Prețurile produselor HORNBACH sunt identice în magazin și în magazinul online. Mai mult, în termen de 30 de zile de la livrarea produselor există posibilitatea de retur a acestora sau de restituire în magazin.

Ne-am propus ca iubitorii de proiecte de bricolaj să găsească în noi partenerul ideal pentru astfel de inițiative. De aceea, urmărim permanent să ne îmbunătățim serviciile și să oferim clienților noștri posibilitatea de a achiziţiona rapid și comod produsele de care au nevoie. În linie cu această strategie de dezvoltare, avem în plan inclusiv lansarea unei aplicații mobile pentru magazinul online, la jumătatea acestui an“, a adăugat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH România.

De asemenea, pe site se vor regăsi produse care nu există pe stoc în magazine, dar care pot fi livrate direct de către furnizori. Serviciul Clienți va fi disponibil la numărul de telefon 0371.555.999 pentru a răspunde solicitărilor, de luni până vineri, între orele 08:00 și 17:00.

Proiectele de bricolaj, la un click distanță

Persoanele care doresc să realizeze un proiect de bricolaj pot găsi pe www.hornbach.ro informațiile de care au nevoie. Magazinul online HORNBACH oferă detalii complete referitoare la produsele disponibile pe site, precum și sfaturi și instrucțiuni despre realizarea proiectelor, parțial și sub formă de clipuri video, la care se adaugă o funcție de comparare pentru produse. În plus, este disponibilă și o listă de memorare, care poate fi recomandată sau expediată prietenilor.

Mai multe detalii pot fi găsite pe www.hornbach.ro.

Opinii

https://bit.ly/2Ds8Frn

Marius IORDACHE, Sales Manager Heating & Water Heating Devices TESY Romania SRL

Vom continua să dezvoltăm capacitatea de producție astfel încât să atingem obiectivul ambțios de a fi în primii trei producători de boilere electrice în Europa în următorii 3 ani.

Marius IORDACHE, Sales Manager Heating & Water Heating Devices TESY Romania SRL

Horia Voicu, director AFRISO-EURO-INDEX SRL

Împlinirea a 150 de ani de existență pentru AFRISO în 2019 este un eveniment semnificativ, o performanță unică în domeniu, care ne obligă pe mai departe să fim referința în tot ce înseamnă aparate de măsură și accesorii pentru instalații la cel mai înalt nivel de calitate.

Horia Voicu, director AFRISO-EURO-INDEX SRL

Samuel Prodea, director general PEFOC.ro

"Scopul și provocarea majoră pe care am avut-o în 2018 a fost informarea corectă și educarea clienților, deoarece în România încă se fac multe improvizații în acest domeniu. Vrem să continuăm să specializăm meseriași în acest domeniu."

Samuel Prodea, director general PEFOC.ro

Top Categorii

Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie
Pompe
Sanitare

Romtherm 2019