Romanii au devenit tot mai atenti la aspectul estetic al tamplariei termoizolante

132 vizualizari
tamplarie PVC Veka
Distribuie pe

Studiul national privind „Preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de tamplarie termoizolanta” comandat de VEKA Romania la inceputul acestui an a scos la iveala perceptiile actuale ale romanilor in ceea ce priveste piata tamplariei termoizolante. Cati romani isi doresc sa-si schimbe tamplaria termoizolanta din locuinta si care sunt principalele criterii care dicteaza decizia finala?

Tendinta de cumparare
Studiul national releva interesul romanilor pentru achizitia de tamplarie termoizolanta de calitate. 26.7% (dintre respondentii care au deja locuintele dotate cu ferestre cu tamplarie termoizolanta in proportie de peste 51-75% din totalul suprafetelor vitrate), respectiv 25.8% (dintre cei a caror locuinta este dotata cu pana la 25%) se declara a fi viitori cumparatori de ferestre cu tamplarie termoizolanta, in urmatoarele 12 si 24 de luni. Dintre acestia, 33% au afirmat ca urmeaza sa-si doteze locuinta cu ferestre termoizolante (inclusiv usile de balcon) cu un procent de peste 75% in raport cu numarul total de ferestre din locuinta.

Tendinta generala de cumparare (54.6%) se indreapta catre tamplaria termoizolanta PVC, aceasta putand raspunde cerintelor tot mai mari ale clientilor care vizeaza, in special, capacitatea de izolare termica si fonica, dar si durata de viata ridicata a produselor. Pe locurile secunde in mentiunile beneficiarilor sunt aluminiul (21.3%) si lemnul sau lemnul stratificat (19.2%).

Mai mult, in alegerea produsului si a producatorului de tamplarie, respondentii au numit in topul primelor trei cele mai importante criterii de selectie marcile de furnizori folosite la confectionarea ferestrelor, respectiv marca de profiluri si cea de feronerie. Alaturi de acestea, respondentii au mai amintit si termenele de garantie oferite, dar si profesionalismul personalului.

Interesul pentru estetica si design
Unul dintre cele mai surprinzatoare aspecte relevate de studiu este faptul ca romanii incep sa devina foarte atenti la aspectul estetic si la designul tamplariei care trebuie sa se imbine intr-un mod armonios cu interiorul locuintei, dar si cu stilul arhitectural. Argumentele principale, in favoarea achizitiei, ale viitorilor cumparatori de tamplarie termoizolanta fac referire la renovarea locuintei, inclusiv inlocuirea ferestrelor (51.1% la nivel national), renovarea de amploare (totala) a locuintei (15%) si constructiile noi, inclusiv constructia unei alte locuinte (14%). In cazul renovarii locuintei, 43.6% spun ca motivul pentru care si-au schimbat tamplaria a fost dorinta unei izolari termice mai bune, ca vechile ferestre erau deteriorate fizic (30.3%) si ca au dorit ca noile ferestre sa aiba un aspect estetic mai modern (7.8%).

Misiunea VEKA
„Am comandat acest studiu la nivel national pentru ca am vrut sa aflam cu exactitate care sunt opiniile romanilor asupra pietei de tamplarie termoizolanta si directiile spre care se indreapta tendintele actuale in ceea ce priveste achizitia. Pentru noi este foarte important sa aflam care sunt nevoile clientilor, astfel incat sa putem propune solutii potrivite si adaptate. La VEKA, vom continua sa ne indeplinim misiunea asumata in calitate de lider mondial in vanzari si timp de livrare a profilurilor infoliate, de a imbunatati in mod constant solutiile propuse clientilor nostri. Solutiile companiei, produse in mod exclusiv in clasa A de calitate, respecta cu rigoare cele mai stricte normative europene de calitate, astfel VEKA este pregatita sa raspunda noilor tendinte si criterii estetice ale beneficiarilor”, spune Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.

In plus, VEKA Romania a completat gama solutiilor tehnice furnizate cu o paleta de culori RAL si imitatii de esente lemnoase sau cu aspect metalic, termorefractar. Astfel, paletarul variat de culori VEKA ofera posiblitatea de a asorta tamplaria la culoarea tencuielii de la exterior sau la cea a mobilierului din interior, iar solutiile noastre se remarca prin durabilitatea clasei A.

„Studiul privind preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de tamplarie termoizolanta”, comandat de VEKA Romania, a fost realizat de Neomar Consulting in perioada 10 ianuarie – 6 februarie 2015, pe un esantion reprezentativ (persoane fizice) de 1,100 persoane cu varste cuprinse intre 20 si 60 ani. Marja de eroare de esantionare este de +2,9%.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 2.521 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 1.360 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 1.600 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video