metalsho 2023

 

Franke dezvăluie noua identitate de brand

noua identitate de brand franke
vizualizari

„Franke – deschidem un univers plin de oportunități.” Aceasta este noua promisiune de brand, formulată de  liderul global al soluțiilor pentru bucătării, catering în sistem profesional și prepararea profesională a cafelei. Începând cu trimestrul 4 al anului curent, Franke a prezentat această nouă apariție pe site-ul web oficial și pe canalele social media.

„Schimbarea este singura constantă în viață.” Pentru Franke, filozofia de brand reprezintă căutarea inteligentă a noilor modalități de a face față schimbărilor constante – alături de clienți și parteneri. Pentru a realiza acest lucru, compania îmbină expertiza sa vastă în inginerie cu tehnologia de ultimă oră și estetica funcțională, precum și cu serviciile integrate și soluțiile inovatoare. Pe scurt: „Franke deschide un univers plin de oportunități”.

Tradiționalul se întâlnește cu gândirea în perspectivă

Pentru a urmări acest scop și la nivelul comunicării externe, Franke a dezvoltat o identitate de brand care, din 13 septembrie, a fost implementată treptat pe toate platformele de comunicare, precum site-ul actualizat, cât și în comunicarea de marketing. Noul design adoptat este dinamic, flexibil și contemporan, oferind culori proaspete, linii curate și simboluri clare. De asemenea logo-ul Franke actualizat are un ton cromatic îndrăzneț „Vibrant Red” – pentru o mai mare precizie și adaptabilitate, iar aspectul flexibil conturat prin noul font dinamic „Antarctica” este eficient în transmiterea mesajului de „schimbare constantă”.

Noul site web: însuflețire adusă punctelor de legătură Franke

După mai mult de șase luni de dezvoltare, unul dintre cele mai importante canale ale Franke – site-ul companiei, franke.com – și-a făcut debutul în noul design, adăugând greutate poziționării brandului.

Datorită acestuia, afișajul clar și lizibil este optimizat pentru o utilizare plăcută pe o varietate de dispozitive. În plus, arhitectura clară a informațiilor și conținutul atractiv sunt menite să îmbunătățească experiența utilizatorului.

Pe site-ul web reproiectat, utilizatorii pot găsi informații detaliate despre Franke Group și cele trei divizii, precum și toate documentele sau informațiile de care ar putea avea nevoie referitoare la produse și servicii.

„Noul branding este mai mult decât un aspect actualizat pentru Franke Group: ne bucurăm de schimbare și o vedem ca pe o oportunitate de inovare și permanentă îmbunătățire. De aceea ne-am rafinat poziționarea brandului și suntem deschiși la schimbare. Depășim cu îndrăzneală limitele și promovăm inovațiile, astfel încât să fim mereu cu un pas înainte. Zi de zi ne străduim să prezentăm cele mai bune idei și soluții posibile, pentru a răspunde nevoilor în continuă evoluție pe care le au clienții noștri. Noul nostru design este o expresie clară a acestei ambiții”, afirmă cu entuziasm Patrik Wohlhauser, CEO al Grupului Franke.

 

Legendă: Noua imagine a brandului Franke prinde viață într-un design proaspăt, contemporan (imagine: Franke)

Legendă: Site-ul web Franke consolidează poziționarea brandului în noul design (imagine: Franke).

Franke Home Solutions este o divizie a Franke Group și cel mai important furnizor mondial de sisteme și soluții inteligente pentru bucătăria privată. Divizia este activă în întreaga lume și are aproximativ 4.500 de angajați în peste 30 de țări, generând vânzări de peste 1 miliard CHF. Gama de produse acoperă toate zonele din bucătărie – de la prepararea și gătirea alimentelor până la managementul deșeurilor, soluții de curățare a produselor și tratarea aerului, extinzându-se spre întreaga casă. Franke Home Solutions oferă consumatorului o experiență nelimitată acasă – simplă, igienică și ecologică. Aflați mai multe pe franke.com.

 

Adauga Comentarii

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.

Opinii

 Corneliu Bodea, Fondator şi CEO Adrem

Trebuie să fim responsabili și să avem grijă de resursele pe care planeta le oferă, trebuie să avem respect pentru mediu și pentru cei din jurul nostru.

Corneliu Bodea, Fondator şi CEO Adrem

Goţa Vasile

Meseria de pavator este bine plătită și compania noastră își asumă să angajeze și să formeze noi profesioniști.

Vasile Goța, Director Executiv Elis Pavaje

Karoly Nagy, Director General Promelek XXI

Oțelul, cupru, masele plastice au înregistrat, numai în prima parte a anului 2022, creșteri consecutive de preț, în total de peste 12%.

Karoly Nagy, Director General Promelek XXI

Top Categorii

Tehnologii
Regenerabile
Apa
Campanii
Climatizare
Electrice
Energie regenerabila
Evenimente
Termice
Tehnologie