Lindab: 20 de ani de activitate in Romania

60 vizualizari
Sediul Lindab Romania
Distribuie pe

Acum doua decenii, Lindab introducea in vocabularul romanilor termenul de tigla metalica. Astazi, exista deja circa 100.000 de cladiri cu acoperis original Lindab in toata tara, iar segmentul de tigla metalica a ajuns sa reprezinte 62% din totalul pietei de acoperisuri in volum si 57% in valoare.

Lindab Romania inseamna astazi: 89 de angajati; doua unitati de productie cu o capacitate de 5,5 de milioane metri liniari; o retea puternica de distributie formata din parteneri strategici in toata tara, dar si din agenti proprii Lindab; un portofoliu de 20.000 de articole, aflat in continua dezvoltare si, nu in ultimul rand, un brand respectat, prima alegere a beneficiarilor care isi doresc calitate si siguranta lucrului bine facut. Conform unui sondaj realizat de companie, 97,5% dintre clientii Lindab ar recomanda si altora produsele si serviciile companiei.

Compania a evoluat organic de-a lungul timpului, castigand pas cu pas increderea profesionistilor si a potentialilor clienti. In primii ani (1994-2001) s-au pus bazele business-ului, perioada fiind caracterizata de efort si invatare continua. A urmat evolutia foarte buna din perioada de boom (2002-2008), dupa care criza economica a impus o strategie de reasezare si eficientizare (2009-2012). Incepand din 2013, compania s-a concentrat pe recucerirea cotei de piata, diversificarea portofoliului de produse si dezvoltarea fortei de vanzari. In cei 20 de ani s-au facut investitii totale de 95,4 milioane de lei in tehnologie, instruire si pregatire, reteaua de parteneri, promovare si proiecte de implicare sociala.

”Fiind primul angajat al companiei si conducand de douazeci de ani aceasta organizatie, va pot spune ca am trecut prin foarte multe etape. Indiferent de situatie am iesit castigatori prin atitudinea noastra, care se reflecta in tot ceea ce facem – seriozitate, respect pentru calitate, simt antreprenorial, curaj, ambitie, pasiune, spirit de echipa si dorinta de invatare si imbunatatire”, spune Andrei Sulyok, Director General Lindab Romania. ”De asemenea, acordam o importanta foarte mare componentei de educare, la toate nivelurile – pregatirea propriilor angajati, a partenerilor, a fortei de vanzari, a specialistilor montatori si chiar a beneficiarilor finali, care trebuie sa ia decizii legate de proiectele lor in cunostinta de cauza. Desi sunt multe oferte pe piata care promit avantajul ”ieftin si bun”, pentru oameni sunt din ce in ce mai importante calitatea si siguranta. Iar aici castigam clar teren!”, continua Andrei Sulyok.

Pentru viitor, Lindab Romania ia in calcul dezvoltarea prin cativa piloni importanti: consolidarea fortei de vanzari (proiectul ”Agentul Lindab”, cu accent pe vanzarea consultativa), lansarea de noi produse si intensificarea exporturilor. De asemenea, vor continua eforturile de promovare si consolidare a brandului in Romania.

Daca pana acum organizatia locala s-a concentrat cu precadere pe piata romaneasca, pentru urmatorii ani se ia in considerare intensificarea activitatii de export, in mod special in tarile vecine Bulgaria si Republica Moldova. In ceea ce priveste diversificarea ofertei de produse, la finalul anului trecut Lindab a lansat pe piata locala ferestrele de mansarde Lindab LT, oferind astfel o solutie completa de acoperis pentru proiectele de mansardare sau de renovare a spatiilor deja existente. Initiativa s-a bucurat de succes, deschizand noi oportunitati de dezvoltare pentru companie. De asemenea, Lindab a lansat recent un nou produs – sistemul accesibil de colectare si drenare a apelor pluviale Lindab Craft.

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 8.800 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 108.776 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 6.666 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video